1403/02/14

حبیب اللهی: باشگاههای بزرگ و مطرح کشور در سومین دوره لیگ پاورلیفتینگ حاضر هستند/ مسابقات از مهرماه آغاز خواهد شد

رییس سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: لیگ پاورلیفتینگ در دو سال اخیر مسیر خوبی را طی کرده و قصد داریم در سال سوم این مسابقات را به اوج خود برسانیم. 

علی حبیب اللهی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص آخرین وضعیت برگزاری سومین دوره لیگ پاورلیفتینگ اظهار داشت: در ماههای گذشته رایزنی های زیادی در خصوص برگزاری باکیفیت سومین دوره لیگ پاورلیفتینگ انجام شده و تاکنون باشگاههای دانشگاه آزاد، نیروی زمینی ارتش، اکوان چالوس، اکسیژن کرمانشاه، ملی حفاری ایران، ماندگار قم و گرمی اردبیل به صورت قطعی آمادگی خود را اعلام کرده اند. با این حال با توجه به سیاست های سازمان لیگ و فدراسیون برای ورود باشگاههای پرقدرت و صاحب نام کشور ما به دنبال این هستیم که لیگ با حضور باشگاههایی برگزار شود که بتوانند به خوبی ورزشکاران را حمایت کنند.

وی افزود: بر همین اساس مذاکرات ما با باشگاههای ذوب آهن، سایپا، سنگ آهن بافق و آلومینیوم اراک نتایج خوبی در بر داشته است و این باشگاهها آمادگی اولیه خود را جهت شرکت در لیگ پاورلیفتینگ اعلام کرده اند. البته ذوب آهن سال گذشته نیز در لیگ حاضر بود و قهرمان  هم شد. به هر حال بعد از جمع بندی طی یک هفته آینده و بعد از برگزاری شورای فنی سازمان لیگ، لیست تیم های حاضر در سومین دوره لیگ پاورلیفتینگ را اعلام خواهیم کرد. 

رییس سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: لیگ پاورلیفتینگ در دو سال اخیر مسیر خوبی را طی کرده و قصد داریم در سال سوم این مسابقات را به اوج خود برسانیم. پخش زنده تلویزیونی مسابقات برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و با شبکه ورزش سیما در این خصوص مذاکراتی داشتیم. با توجه به حمایت ریاست فدراسیون از لیگ، امیدواریم لیگی به مراتب پرقدرت تر از دو سال گذشته را برگزار نماییم. 

حبیب اللهی در پایان در خصوص زمان قرعه و شروع مسابقات گفت: سعی مان بر این است که مراسم قرعه کشی لیگ را تا پایان شهریورماه برگزار نماییم و در مهرماه مسابقات را استارت بزنیم. این موضوع به آمادگی تیم ها نیز بستگی دارد و قطعا در جلسه ای با حضور نمایندگان باشگاهها تصمیم نهایی را در خصوص این زمانبندی خواهیم گرفت. با این حال از همین هفته ثبت قرارداد ورزشکاران آغاز شده و باشگاهها می توانند با مراجعه به سازمان لیگ قرارداد ورزشکاران خود را ثبت نمایند.