1403/02/14

دومین جلسه ستاد مسابقات بین المللی سال 2024 فدراسیون بدنسازی برگزار شد/ دعوت از کشورهای خارجی برای شرکت در مستریونیورس ایران

دومین جلسه ستاد مسابقات بین المللی سال 2024 فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به ریاست عبدالمهدی نصیرزاده در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این نشست علاوه بر رییس فدراسیون، سایر اعضای ستاد از جمله شاه محمدیان، دیوسالار، موسوی، شکری، کلایی، جبلی، جمشیدی، ایوبی، حامدی و احمدپناه حضور داشتند و در خصوص آخرین وضعیت میزبانی از سه رویداد بین المللی در سال 2024 بحث و گفتگو کردند.

اعضای کمیته روابط بین الملل گزارشی از اعزام های اخیر تیم های ملی مچ اندازی و پرورش اندام به مسابقات جهانی و آسیایی ارائه کردند.

همچنین رییس فدراسیون در رابطه با دعوت از کشورهای خارجی در خلال این دو رویداد جهت شرکت در مسابقات بین المللی پیش رو به میزبانی ایران به ویژه مستریونیورس ایران صحبت هایی را انجام داد.

در ادامه با توجه به بررسی های صورت گرفته، گزینه هایی نهایی میزبانی از مسابقات مستریونیورس ایران و همچنین زمان برگزاری این رویداد(بهمن 1402) مشخص شدند. 

در بخش بعدی این نشست، در خصوص محل برگزاری مسابقات مچ اندازی قهرمانی مردان و زنان آسیا در سال 2024 بحث و تبادل نظر صورت گرفت و در نهایت مقرر شد طی روزهای آینده با بازدید اعضای ستاد از محل های پیشنهادی، تصمیم نهایی در این خصوص در جلسه بعدی اتخاذ گردد.

گفتنی است؛ عبدالمهدی نصیرزاده همچنین اعلام کرد توافقات جدیدی در جلسه با رییس فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام در لبنان در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی جهان 2024 در ایران صورت گرفته است.

در پایان جلسه نیز، احکام اعضای ستاد مسابقات بین المللی سال 2024 فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام توسط رییس فدراسیون اهدا شد.