1403/02/14

امیری: ثبت نام کارورزی صرفا از طریق سامانه ملی بدنسازی انجام می شود

دبیرکل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: ثبت نام کارورزی، انتخاب استاد کارورز و پرداخت مبلغ دوره کارورزی صرفا می بایست از طریق سامانه ملی بدنسازی صورت پذیرد.

ناصر امیری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با دوره های کارورزی مربیان اظهار داشت: از چندی قبل فدراسیون بدنسازی تصمیم گرفت در راستای بهبود کیفیت آموزش، دوره کارورزی را برای شرکت کنندگان در دوره های مربیگری برگزار نماید. در این راستا شرکت کنندگان در کلاس های مربیگری بعد از قبولی در آزمون می بایست دوره کارورزی را سپری کنند تا بتوانند مدرک مربیگری خود را دریافت نمایند.

وی افزود: در همین راستا جا دارد اعلام کنم کلیه مربیان در تمامی سطوح باید دوره کارورزی را زیر نظر فدراسیون و بعد از ثبت نام در سامانه ملی بدنسازی پشت سر بگذارند. این موضوع به هیات های استانی ابلاغ شده و ثبت نام کارورزی، انتخاب استاد کارورز و پرداخت مبلغ دوره کارورزی صرفا می بایست از طریق سامانه ملی بدنسازی صورت پذیرد.

دبیرکل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: کلیه دوره های خارج از این چارچوب فاقد اعتبار می باشد. همچنین اساتید کارورزی نیز می بایست زیر نظر فدراسیون فعالیت کنند و در نهایت نیز تاییدیه های لازم از طریق فدراسیون صورت خواهد گرفت.