1403/02/14

رییس فدراسیون بدنسازی با مدیرکل ورزش و جوانان مازندران دیدار کرد/ اعلام آمادگی برای میزبانی دوباره از "مستریونیورس ایران"

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در دیدار با رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از آمادگی این استان برای میزبانی دوباره رویداد "مستریونیورس ایران" خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و نقی کلانتری سرپرست هیات بدنسازی این استان با حضور در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با عبدالمهدی نصیرزاده رييس و ناصر اميرى دبير فدراسيون دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست در خصوص برگزاری انتخابات هیات بدنسازی استان مازندران و همچنین آمادگی مازندران برای میزبانی از دومین دوره مستریونیورس ایران بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

رجبی با اعلام آمادگی مازندران برای میزبانی باشکوه از دومین دوره مستریونیورس ایران گفت: خدا را شکر با حمایت استاندار محترم و تمامی مسئولین ورزشی و سیاسی استان توانستیم در بحث میزبانی از اولین دوره مسابقات مستریونیورس ایران که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار می شد، سربلند شویم. مازندران این آمادگی را دارد تا بار دیگر در همان شهر رامسر از این رویداد بزرگ و بین المللی میزبانی کند.

رییس فدراسیون بدنسازی نیز با اشاره به دیدار خود با رییس فدراسیون جهانی گفت: آقای رافائل سانتونخا در ملاقات اخیری که در لبنان داشتیم، ابراز علاقه کرد که مسابقات مستریونیورس ایران بار دیگر در همان شهر رامسر برگزار شود. در اولین تجربه میزبان یک رویداد بزرگ در مازندران بودیم و امیدوارم امسال نیز این شرایط مهیا شود تا در همان مکان بتوانیم یک میزبانی بهتر را داشته باشیم.