1403/02/14

روشنی: فدراسیون برای بهبود کیفیت رنگ انتخابی تیم ملی جهانی برنامه ریزی کرد/ گروه ترکیه ای به ایران خواهند آمد

سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: بعد از برخی انتقادات در مسابقات قبلی، فدراسیون برای بهبود وضعیت رنگ در مسابقات انتخابی تیم ملی جهانی برنامه ریزی کرده است.

مسعود روشنی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با برنامه فدراسیون با رنگ بدن ورزشکاران در مسابقات انتخابی تیم ملی جهانی اظهار داشت: بعد از اینکه برخی ورزشکاران نسبت به کیفیت رنگ در مسابقات انتخابی تیم ملی آسیایی در اردبیل انتقاد داشتند، فدراسیون با برگزاری جلسات کارشناسی و آسیب شناسی این موضوع برای رفع مشکلات گذشته برنامه ریزی مناسبی کرده تا در مسابقات انتخابی تیم ملی جهانی در هتل اسپیناس پالاس تهران ورزشکاران دغدغه ای بابت رنگ بدن نداشته باشند.

وی افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته گروه ترکیه ای که قبلا در مسابقات جوانان جهان در تهران و مستریونیورس ایران در رامسر نیز حاضر شده بودند و ورزشکاران از کیفیت کار آن ها نهایت رضایت را داشتند، با دعوت فدراسیون جهت انجام مراحل رنگ بدن ورزشکاران در مسابقات انتخابی تیم ملی جهانی به تهران خواهند آمد.

سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: ورزشکارانی که قصد شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی جهانی که طی روزهای 29 لغایت 31 شهریورماه در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار می شود را دارند، می بایست با مراجعه به سامانه ملی بدنسازی برای رنگ بدن نیز ثبت نام نمایند.