1403/02/14

امیری: از داوران واجد شرایط در مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام تست بین المللی گرفته می شود

دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از تست بین المللی داوران درجه یک ملی در مسابقات انتخابی تیم ملی جهانی خبر داد.

ناصر امیری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اعلام این خبر اظهار داشت: با پيگيرى هاى فدراسيون بدنسازی و هماهنگی با فدراسیون جهانی مقرر گرديد در مسابقات انتخابى تيم ملى پرورش اندام جهت اعزام به رقابت های جهانی 2023 اسپانیا که روز جمعه 31 شهریورماه در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار می گردد، از داوران واجد شرايط دریافت دفترچه داورى بين المللى تست گرفته شود.

وی افزود: بنا بر این روز جمعه و در جریان مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام، از داوران درجه یک ملی کشورمان تست گرفته خواهد شد و در صورت قبولی به آن ها دفترچه بین المللی اعطا می گردد.

دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: با توجه به اینکه ایران یکی از نامزدهای اصلی اخذ میزبانی مسابقات قهرمانی جهان در سال 2024 است، این رقابت ها از نظر نحوه برگزاری، محل برگزاری و همچنین شیوه داوری زیر ذره بین فدراسیون جهانی قرار دارد. تمام سعى و تلاش فدراسيون در برگزارى هر چه بهتر مسابقات مطابق با استانداردهاى جهانى از رنگ مسابقات تا ترتيب حضور شركت كنندگان روى استيج و حضور داوران می باشد.

امیری در پایان متذکر شد: متقاضيان تست داورى بين المللى مى بايست قبل از شروع مسابقات جهت ثبت نام به كميسيون داوران مراجعه كنند و یا با آقای روشن با شماره 09122019476 تماس حاصل نمایند.