1403/02/10

حاتمی: مسابقات انتخابی تیم ملی با بهترین کیفیت برگزار شد/حضور رئیس کمیته انضباطی در سالن مسابقات قوت قلبی بود

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه گفت:دکتر نصیرزاده و تیم برگزار کننده به بهترین شکل ممکن مسابقات انتخابی تیم ملی را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه،مهدی حاتمی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه پیرامون مسابقات انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی اظهار داشت: واقعا باید به دکتر نصیرزاده و تیم برگزار کننده این مسابقات دست مریزاد گفت چون رقابت هایی که در سالن مجلل هتل اسپینانس پالاس برگزار شد از نظر محل برگزاری بالاتر از سطح رقابت های جهانی بود.

وی افزود:امیدوارم که ابتدا میزبانی رقابت های جهانی برای کشورمان قطعی شود و پس از آن با تلاش های شبانه روزی ریاست محترم فدراسیون بازهم در محل هتل اسپیناس از این رقابت ها میزبانی کنیم تا به تمام نشان دهیم از نظر زیر ساخت در رشته پرورش اندام چیزی کم نداریم.

حاتمی با اشاره به حضور دکتر دیوسالار در سالن مسابقات از ابتدا تا انتها اضافه کرد: شاید این اتفاق برای نخستین بار است که در رقابت های انتخابی تیم ملی رخ می دهد که ریاست محترم کمیته انضباطی که خودش از قضات خوش نام دادگستری است از ابتدا تا انتهای مسابقه در سالن باشد تا خودش با توجه به دیده هایش در انتها تصمیم بگیرد.

رییس هیات بدنسازی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در این رقابت ها نکنه مثبت دیگر عدم برگزاری مراسمات تجلیل های موسوم و سخرانی های بیش از اندازه میهمانان بود که این موضوع کمک کرد تا مسابقات در یک روز به پایان برسد تا دیگر ورزشکاران پشت استیج خسته نشوند.