1403/02/17

روشنی: شهدا همواره چراغ راه فدراسیون بدنسازی بوده اند/ ورزشکار خاطی هم جریمه شد و هم عذرخواهی کرد

سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: بابت اتفاق رخ داده در مسابقات انتخابی تیم ملی از خانواده مکرم شهدا و جامعه شهیدپرور کشورمان عذر خواهی می کنیم.

مسعود روشنی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: فدراسیون بدنسازی همواره سعی کرده در تمامی امور سعی کرده عملکردی معنوی و جهادی داشته باشد. احترام به فرهنگ ایثار و شهادت همیشه سرآمد فعالیتهای رقابتی ما بوده است. اهدای مدال به موزه امام رضا(ع)، تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا و به دست گرفتن پرچم حرمین شریفین فقط قسمتی از ارادتی است که جامعه بدنسازی به آرمان‌های نظام و مسائل عقیدتی دارد. حتی همین رقابت هم به نام و یاد شهدای دفاع مقدس نامگذاری شده بود و با اذن شهدا و یاد و خاطر آنها این رقابت را آغاز کردیم.

سخنگوی فدراسیون بدنسازی در ادامه با اشاره به اتفاق رخ داده در مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام عنوان کرد: اتفاق حادث شده خود مسئولان فدراسیون را هم رنجانده است. از این بابت از خانواده مکرم شهدا و جامعه شهیدپرور کشورمان عذر خواهی می کنیم. قطعا فدراسیون نسبت به اختیاراتش حداکثر جریمه ممکن را برای ورزشکار خاطی لحاظ کرده است.

وی ادامه داد: البته لازم می دانم بگویم فرد خاطی بارها از فضای مجازی و در همان رقابت به دلیل عدم آگاهی خود نسبت به حضور تصویر شهدا اظهار ندامت کرد و ازخانواده شهدا پوزش طلبید.

روشنی در پایان گفت: کرامت خانواده شهدا آنقدر بالاست که برخی از خانواده های آنها طی تماس هایی با مسئولان فدراسیون اعلام کردند راضی به این تنبیه نیستند و همان اظهار پشیمانی کافی است. الحق که مسلک و مرام شهدا  درسی است برای تمامی ادوار که امیدواریم همگی بتوانیم از آن ها بیاموزیم.