1403/02/18

دیدار رییس فدراسیون بدنسازی با معاونین استانداری گیلان/ میزبانی از مسابقات بین المللی هدف بزرگ گیلانی ها

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در جریان سفر خود به شهر رشت با معاونین استانداری گیلان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام که برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی استان گیلان به شهر رشت سفر کرده بود، با محمد جلایی معاون سیاسی، امنیتی استانداری گیلان و دکتر مرتضی رضایی صوفی معاون توسعه مديريت و منابع استانداری گیلان دیدار و گفتگو کرد.

رییس فدراسیون بدنسازی در جریان این نشست ها که موضوع اصلی آن امکان سنجی جهت برگزاری رویدادهای بین المللی در استان گیلان بود، گفت: با توجه به تجربه موفق گیلان در میزبانی، علاقه مندی مردم این شهر ورزش های قدرتی و البته شناخت دقیق مدیرکل ورزش و جوانان و رییس هیات این استان از این رشته ها، ما علاقه مند هستیم که در صورت حمایت مسئولان سیاسی استان بتوانیم میزبانی یکی از مسابقات بین المللی فدراسیون را به این استان اعطا نماییم.

در ادامه نیز مسئولین استانداری گیلان با استقبال از بحث میزبانی مسابقات بین المللی در خصوص برگزاری رویداد بزرگ مستریونیورس ایران(گرامیداشت دهه مبارک فجر) در سال 2024 آمادگی خود را اعلام کردند.

در پایان مقرر شد مذاکرات در این خصوص ادامه پیدا کند و مسئولین فدراسیون با بررسی امکانات و شرایط گیلان، تصمیم گیری نهایی را در خصوص میزبان مسابقات مستریونیورس در سال 2024 اعلام نمایند.