1403/02/17

علیمردانی: کیفیت برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی فوق العاده بود/ با بهترین امکانات برای اوورالی جهان آماده می شوم

قهرمان دو دوره مسابقات جهانی در رسته فیزیک گفت: با آمادگى كامل براى كسب قهرمانى جهان و اوورالى وارد اين رقابت ها مى شوم.

فريد عليمردانى در گفت و گو با روابط عمومى فدراسيون بدنسازى و پرورش اندام در خصوص برگزارى رقابت هاى انتخابى تيم ملى جهانى اظهار داشت: سطح برگزارى مسابقات بالا بود و امكانات بسيار خوبى براى ورزشكاران فراهم شده بود كه با مسابقات جهانى برابرى مى كرد. برگزارى فوق العاده اين رقابت ها نشان داد كه مشكلاتى كه در مسابقات گذشته بوده است از كوتاهى ديگران بوده و اين مشكلات از طرف فدراسیون و تیم برگزاری نبوده است. 

او همچنين درباره کیفیت رنگ بدن ورزشکاران در این مسابقات اضافه كرد: كيفيت رنگ بسيار خوب بود حتى از رنگى كه در رقابت هاى جهانى پارسال هم استفاده شده بود كيفيت بهترى داشت.

قهرمان رقابت هاى پرورش اندام جهان از اهداف خود در رقابت هاى جهانى ٢٠٢٣ گفت: سال گذشته در رقابت اوورالى با امتياز يكسان اوورالى را به ورزشكار اماراتى واگذار كردم، به نظر خودم بحث تقسيم مدال ها مطرح بود اما امسال با آمادگى كامل در رقابت ها شركت مى كنم تا بتوانم بدون حاشيه سومين مدال طلا و اولين اوورالى جهان را كسب كنم.

عليمردانى در پايان اضافه كرد: از دكتر نصيرزاده كمال تشكر را دارم كه هواى ورزشكاران را دارند. در اردوهاى جهانى بهترين امكانات، بهترين هتل را براى ورزشكاران فراهم مى كنند و در آخر از مربى بسيار خوبم جناب آقاى اكبرزاده كه تلاش بسيارى براى من كردند و همسرم كه هميشه كنار من هستند تشكر مى كنم.