1403/02/14

سیدزادگان: ایجاد یک مجموعه مناسب برای هیات خراسان رضوی جزو اهداف ماست/ می توانیم میزبان رویدادهای بین المللی باشیم

رئيس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: به دنبال ایجاد مجموعه ای برای برگزاری مسابقات و رویدادهای هیات در استان هستیم.

سیدسعید سیدزادگان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی اظهار داشت: انتخابات بسیار خوب و سالمی بود که در آن همگی آگاهانه رای دادند و این مجمع به آرامی برگزار شد. جناب آقای سبزه برادرم که خود از اهالی ورزش هستند و دغدغه هایی داشتند که در این انتخابات کاندیدا شدند. ایشان فردی با درایت و فهیم هستند که اهداف من و ایشان که شکوفا شدن ورزش استان، استفاده حداکثری از ورزشکاران و رعایت مسائل اخلاقی ورزش است در نهایت یکی است اما راه رسیدن به این اهداف فرق می کند.

وی در خصوص سفر رئیس فدراسیون به مشهد مقدس گفت: به فرمایش خود ایشان در بدو ورود با حضور جمعی از مسئولین و ورزشکاران در مزار شهدای گمنام حضور پیدا کرده و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردیم. آقای دکتر نصیرزاده سپس جهت عرض تسلیت جهت درگذشت مادر بزرگوار در  منزل برادران تبریزی حاضر شدند و پس از برگزاری مجمع به زیارت حرم امام رضا (ع) رفتند.

رئيس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی درباره برنامه های خود در چهار سال آینده گفت: ایجاد فضایی ثابت برای هیات بدنسازی و پرورش اندام استان، ایجاد سالنی برای برگزاری رقابت ها در استان، رسیدگی به بخش آموزش در حوزه داوری و مربیگری، تشريح فرآیند کسب مجوز توسط باشگاه ها، حل مشكل بیمه ورزشکاران، توسعه ورزش همگانی و بخش فرهنگی، توسعه اخلاق در ورزش و توجه ویژه به ورزش بانوان از جمله برنامه هایی است که در دستور کار داریم. در نظر داریم سالانه ۲۵ الی ۳۰ درصد کار را جلو ببریم تا بتوانیم در پایان چهار سال به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

سیدزادگان در پایان گفت: از جناب آقای دکتر نصیرزاده جهت نگاه ویژه ای که به خراسان رضوی دارند، تشکر می کنم. امیدوارم بتوانیم در آینده میزبان رقابت های بین المللی باشیم و بتوانیم مایه افتخار فدراسیون و جامعه بدنسازی شویم.