1403/02/18

حضور رییس و دبیر فدراسیون در منزل مادر سه شهید دفاع مقدس/ کاروان ایران با نام "شهیدان خالقی پور" راهی مسابقات جهانی می شود

رییس و دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور در منزل شهیدان خالقی پور از نامگذاری کاروان تیم ملی پرورش اندام اعزامی به مسابقات جهانی به نام این برادران شهید خبر دادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رییس و ناصر امیری دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور در منزل شهیدان خالقی پور با مادر سه شهید دیدار و گفتگو کردند.

رییس فدراسیون بدنسازی با اشاره به لزوم ادای احترام جامعه ورزش به شهدای دفاع مقدس گفت: "شهدا چشم و چراغ فدراسیون بدنسازی و ورزش کشور هستند. ما شهدا را قهرمانان واقعی می دانیم و همواره یاد و خاطره آن ها را گرامی داشته ایم. اخیرا نیز اتفاقی در مسابقات انتخابی تیم ملی رخ داد که خود آن ورزشکار خیلی زود و به محض اینکه متوجه وجود عکس شهدا روی تابلوها شد، عذرخواهی کرد. از مادر این سه برادر شهید می خواهیم اجازه دهند ما تیم ملی پرورش اندام را به نام این سه شهید به مسابقات جهانی 2023 اسپانیا اعزام کنیم."

مادر شهیدان علیرضا، داود و رسول خالقی پور با ذکر خاطره ای از این عزیزان گفت: "من به پسرانم شهیدم افتخار می کنم، اما به نظرم شهدای گرانقدر دیگری هم داریم که نام آن می تواند در میادین جهانی مطرح شود. امیدوارم ورزشکاران بتوانند با قهرمانی های خود یاد و خاطره این شهدا را زنده نگه دارند."

مادر این سه شهید در رابطه با اتفاقی که اخیرا در مسابقات انتخابی تیم ملی رخ داده هم عنوان کرد: "وقتی آن فرد ندانسته این اقدام را انجام داده، حتما باید بخشیده شود. ورزشکاران همواره احترام خاصی برای شهدا قائل هستند."

گفتنی است؛ در پایان این ملاقات مقرر شد به زودی و طی مراسمی ملی پوشان پرورش اندام ایران با نام و یاد شهیدان خالقی پور و با حضور مادر این سه شهید به سوی مسابقات جهانی 2023 اسپانیا بدرقه شوند.

در این مراسم شهردار و رییس هیات بدنسازی رامسر، مشاور فرهنگی رییس فدراسیون و عضو کمیسیون داوران فدراسیون نیز حضور داشتند.