1403/02/17

برگزاری مراسم اهدای گواهینامه مدرسین پایه فدراسیون بدنسازی/ نصیرزاده: با جدیت فعالیت در سنین پایه را گسترش می دهیم

مراسم اهدای گواهینامه مدرسین پایه با حضور رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این مراسم علاوه بر عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون، صادق هاشمی رییس انستیتوی بین المللی فدراسیون و جمعی از مدرسین پایه حضور داشتند.

رییس فدراسیون در بخشی از سخنان خود در جمع مدرسین پایه گفت: یکی از اهداف جدی فدراسیون فعالیت در حوزه پایه است. برنامه ای هم که برای تربیت مدرسین پایه اجرا می شود، در همین راستا است. ورزش پایه برای ما از این باب اهمیت دارد که قبل از شکل گیری شخصیت افراد با آموزش های صحیح، می توانیم مبارزه با دوپینگ را به صورت علمی و عملی در پیش بگیریم. از سوی دیگر فعالیت در حوزه پایه چرخه کارآفرینی و اقتصادی برای قهرمانان ایجاد می کند و چرخه استعدادیابی را هم فعال خواهد کرد.

نصیرزاده در ادامه عنوان کرد: پرداختن به ورزش پایه در رشته ای همچون فیتنس می تواند ضامن موفقیت خیلی از ورزشکاران در رشته های دیگر باشد چون فیتنس و تناسب اندام یک قابلیت پایه برای همه رشته های ورزشی است. این رشته ها حتی می تواند سلامت خانواده ها و جامعه را هم تامین کند.

وی در پایان تصریح کرد: فدراسیون دوره تربیت مدرسین پایه را برگزار کرده و با جدیت فعالیت در این حوزه را گسترش می دهد. فدراسیون جهانی نیز در همین راستا کمیسیونی تحت عنوان CHILDREN ایجاد کرده که مخصوص رده سنی نونهالان و نوجوانان است. سال قبل اولین دوره مسابقات فیتنس نونهالان در صربستان برگزار شد و ما هم به دنبال این هستیم بعد از گسترش فیتنس در سنین پایه، میزبانی مسابقات جهانی این رشته را هم اخذ نماییم.

گفتنی است؛ در پایان این نشست احکام چند تن از قبول شدگان در دوره تربیت مدرسین پایه توسط رییس فدراسیون اهدا شد.