1403/02/17

گردهمایی کمیته های مچ اندازی سراسر کشور برگزار شد/ نصیرزاده: باید برای میزبانی شایسته در آسیایی 2024 متحد شویم

گردهمایی کمیته های مچ اندازی سراسر کشور با حضور رییس و نایب رییس فدراسیون بدنسازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این گردهمایی عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون، نسرین شاه محمدیان نایب رییس فدراسیون، محسن پیری رییس هیات بدنسازی استان ایلام، یونس انعامی رییس هیات بدنسازی استان اردبیل، ماهرخ احمدپناه نایب رییس و بهروز عباسی دبیر کمیته مچ اندازی و مسئولین کمیته های مچ اندازی هیات های استانی سراسر کشور حاضر بودند.

چگونگی انتخاب ملی پوشان جهت شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا 2024، میزبانی شایسته از بیست و دومین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا، بالا بردن مشارکت در مسابقات مچ اندازی رویداد مستریونیورس 2024 ایران، برگزاری کلاس داوری بین المللی مچ اندازی و نحوه انتخاب مربیان تیم ملی و اعضای کمیته فنی از جمله مواردی بود که در این نشست در خصوص آن ها بحث و تبادل نظر شد.

رییس فدراسیون نیز دقایقی برای حاضرین به صحبت پرداخت و گفت: از تمام کسانی که در روزهای پایانی هفته برای مچ اندازی ارزش قائل شدند و به این جلسه آمدند، تشکر می کنم. همه ما یک خانواده هستیم و هدف در رشته های مختلف از جمله مچ اندازی، پرورش اندام، پاورلیفتینگ، قویترین مردان، فیتنس و... یکسان بوده و آن هم بالا بردن پرچم ایران است. انشالله ایران از 31 فروردین تا 6 اردیبهشت 1403 میزبان بیست و دومین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیاست و از شما می خواهم هر طوری که می توانید برای انجام یک میزبانی شایسته دست به دست هم دهید و به کمک فدراسیون بیایید. طبق صحبت هایی که در این جلسه شد، مبنای ما برای ورود ورزشکاران ایرانی به مسابقات آسیایی، کمیته های مچ اندازی استان ها هستند که رقابت های انتخابی را در استان خود برگزار کرده و نفرات برترشان را به فدراسیون معرفی می کنند.

وی با اشاره به اهمیت مسابقات مستریونیورس 2024 ایران عنوان کرد: ما جوایز خوبی برای مسابقات مچ اندازی در مستریونیورس در نظر گرفتیم که حدود 20 هزار دلار خواهد بود. امسال با توجه به اینکه میزبانی آسیایی را در پیش داریم، سعی کردیم این جایزه را قرار دهیم که انگیزه برای ورود ورزشکاران داخلی و خارجی بالا باشد.

نصیرزاده در پایان نیز با آرزوی موفقیت برای دو بانوی ملی پوش مچ اندازی ایران در بازی های رزمی جهان گفت: ما برای میزبانی از مسابقات مچ اندازی قهرمانی جهان در سال 2026 هم برنامه داریم که فدراسیون جهانی اعطای این میزبانی را منوط به موفقیت در میزبانی آسیایی دانسته است. البته در سال 2025 هم انشالله میزبان مسابقات مچ اندازی دانشجویان جهان خواهیم بود.