1403/02/17

مراسم معرفی بازرسین فدراسیون بدنسازی در امور مربیان برگزار شد/ استفاده از ظرفیت دانش آموختگان آکادمی IFBB

مراسم معرفی بازرسین فدراسیون بدنسازی در امور مربیان با حضور رییس فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این مراسم عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون، موسوی مدیر حوزه ریاست، نقی کلانتری سرپرست هیات مازندران و تعدادی از مسئولین فدراسیون حضور داشتند. 

رییس فدراسیون بدنسازی در این مراسم گفت: آکادمی IFBB ایران که در سال 1400 افتتاح شد، تاکنون حدود هزار مربی فارغ التحصیل داشته است. خیلی از این مربیان هم اکنون داخل و خارج از کشور مشغول فعالیت هستند و ما هم سعی کردیم از ظرفیت این مربیان بهره ببریم. درست است که نظارت بر باشگاهها برعهده اداره کل ورزش و جوانان استان ها هست، اما نظارت بر نیروی انسانی داخل باشگاهها جزو وظایف فدراسیون محسوب می شود. در واقع مربیانی که ما خودمان تربیت می کنیم را باید روی کارشان نظارت مستقیم داشته باشیم. به همین خاطر گفتیم چه خوب است از میان کسانی که بالاترین درجه مربیگری یعنی همان مدرک بین المللی را دارند، استفاده کنیم تا بتوانند هر کدام در منطقه خودشان ارزیابی درستی داشته باشند و گزارشات خود را به فدراسیون ارسال نمایند. 

وی افزود: ما از بین هزار نفر به 6 نفر رسیدیم. قطعا شاخصه های زیادی از جمله مدارک تحصیلی، تعهدات اخلاقی و تخصص مربیان داشتیم و ارزیابی را انجام دادیم. از شما انتظار داریم که به وظایف خود به خوبی عمل کنید و در این امر متعهد باشید. البته شما در ابتدا باید خودتان الگو باشید. این را باید در نظر داشته باشید که بازرسی و نظارت فقط نگاه بازدارنده نیست و حتی می تواند تشویقی هم باشد. 

گفتنی است؛ در پایان این نشست کارت شناسایی بازرسین جدید فدراسیون در امور مربیان به 6 مربی منتخب(مصطفی جلیلوند، علی ملاکریمی، امید کوشکی، منصوره فراجی، میترا علیپور و ندا قادری) اهدا شد.