1403/02/18

آغاز به کار نمایشگاه و همایش بین المللی بدنسازی و تناسب اندام با حضور رییس فدراسیون بدنسازی

نمایشگاه و همایش بین المللی بدنسازی، تناسب اندام، تغذیه و مکمل های ورزشی با حضور رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، امروز(چهارشنبه) 26 مهر 1402 اولین نمایشگاه و همایش بین المللی بدنسازی، تناسب اندام، تغذیه و مکمل های ورزشی در هتل المپیک تهران با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام آغاز به کار کرد.

نصیرزاده در مراسم افتتاحیه این همایش دقایقی به سخنرانی پرداخت و ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس گفت: «بیش از 95 درصد مخاطبان فدراسیون بدنسازی، کسانی هستند که ورزش را برای داشتن تناسب اندام، بهبود عملکرد ورزشی و یا موارد مربوط به سلامتی، پزشکی و درمانی پیگیری می کنند. در دسترس بودن باشگاههای فیتنس و بدنسازی باعث شده تا تمامی این عزیزان جذب آن ها شوند. متاسفانه برخی حواشی در فضای مجازی باعث شده تا این جامعه 95 درصدی دیده نشده و گاهی اوقات به فراموشی سپرده شوند. با این حال فدراسیون بدنسازی برنامه های متعددی را برای این قشر به وجود آورده و این همایش هم یکی از آن هاست. برای مبارزه با سوءمصرف مواد نیروزا فدراسیون بیشتر به سمت رشته هایی همچون فیتنس و فیتنس چلنج رفته و سعی در تغییر ذائقه ورزشکاران دارد. از تمامی حاضران در این همایش می خواهم که بعد از این مراسم وقتی به شهرهای خود برمی گردند و در باشگاههای خود حاضر می شوند، اطلاعات درست را به شاگردان، دوستان و هم باشگاهی های خود منتقل کنند.»

در بخش دیگری از این مراسم نیز مصطفی هاشمی طبا برای حاضرین به سخنرانی پرداخت و سپس همایش با تدریس اساتید فدراسیون بدنسازی پیگیری شد.

همچنین رییس فدراسیون بدنسازی ضمن بازدید از بخش های مختلف این همایش و محل برگزاری آزمون های فدراسیون، از نمایشگاه تجهیزات پزشکی ورزشی، بدنسازی و تغذیه و مکمل های ورزشی هم بازدید به عمل آورد.