1403/02/18

زندی: تركيب تيم ملى فيتنس برای اعزام به اسپانیا نهايى شد/ به دنبال بهترین نتیجه در فیتنس اسپرت و فیت مدل هستیم

رییس کمیته فیتنس فدراسیون بدنسازی گفت: تیم ملی فیتنس ایران با ترکیبی کامل در رشته های فیت مدل و فیتنس اسپرت در مسابقات جهانی اسپانیا حاضر می شود.

امیر زندی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با آماده سازی تیم ملی فیتنس برای مسابقات جهانی اسپانیا اظهار داشت: قصد داشتیم در رشته فيت مدل حسين فردى حاجى و شاهين فرهادى را به مسابقات جهانی فیت مدل در كشور لیتوانی اعزام کنیم و با توجه به اينكه كشور ليتوانى در ايران سفارت ندارد با تلاش ها بسيار سعى كرديم از كشور ديگر اقدام كنيم که متاسفانه ویزای ملی پوشان صادر نشد. بر همین اساس با هماهنگی ریاست فدراسیون و موافقت ایشان مقرر گرديد این دو نفر هم به مسابقات جهانی اسپانیا اعزام شوند.

وی افزود: پیش از این هم قرار بود تیم ملی فیتنس در رشته های اسپرت و  فيت مدل در مسابقات جهانی اسپانیا حاضر شود که با اضافه شدن نفرات قبلی مجید سلامت، سیدحسین میرمحمدعلی ، حسين فردى حاجى و شاهین فرهادی ترکیب تیم ملی فیت مدل ایران را در این رویداد تشکیل می دهند. همچنین امید ذاکری، صدرا حسین پور و سیدمعراج موسوی زاده هم در رشته فیتنس اسپرت در این رویداد حاضر خواهند بود. 

زندی در پایان گفت: مراحل آماده سازی تیم ملی فیتنس از چندی قبل آغاز شده و ورزشکاران طی روزهای آینده مهیای حضور در این رویداد بزرگ خواهند شد. امیدوارم همچون سال های گذشته بتوانیم با خوشرنگ ترین مدال ها دل مردم را شاد کنیم.