1403/02/15

اعلام آمادگی اوورال کاپ آسیا برای شرکت در مستریونیورس/ الفتی: با بهترین ورژن خودم می آیم

اوورال فیزیک کلاسیک کاپ آسیا می گوید با بهترین ورژن خود در مسابقات مستریونیورس 2024 ایران حاضر می شود.

سامان الفتی قهرمان فیزیک کلاسیک ایران و اوورال کاپ آسیا در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اعلام آمادگی برای شرکت در مستریونیورس 2024 ایران اظهار داشت: استارت آماده سازی خودم را زده ام و هدفم حضور در مسابقات مستریونیورس است. به نظرم این رقابت ها یک فرصت خوب برای همه ورزشکاران ایرانی است تا بتوانند خودشان را یک محک جدی بزنند. ضمن اینکه جوایز خوبی هم برای مستریونیورس اعلام شده که باعث بالا رفتن انگیزه ورزشکاران می شود.

وی با اشاره به آمادگی خودش عنوان کرد: من در همان رشته فیزیک کلاسیک کار خودم را دنبال می کنم و هدفم کسب عنوان اوورالی این مسابقات است تا بعد از آن هم بتوانم در بخش الیت پرو شرکت کنم. ورزشکارانی که مشکل خروجی دارند هم می توانند در این رویداد حاضر شوند و فرصت خوبی برای همه خواهد بود. من که سعی می کنم با بهترین ورژن بدنی خودم به رامسر بیایم. 

اوورال فیزیک کلاسیک ایران و کاپ آسیا در پایان در خصوص میزبانی ایران از مسابقات جهانی پرورش اندام در سال 2024 گفت: با شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم. اینکه مسابقات جهانی در ایران برگزار شود، انگیزه ها را به شدت افزایش می دهد. من هم انشالله بعد از مستریونیورس برای حضور در مسابقات جهانی 2024 استارت می زنم.