1403/02/10

حضور رييس فدراسيون بدنسازى در مراسم تجلیل از مدال آوران و باشگاهداران شهرستان هاى شاهرود و میامی

رييس فدراسيون بدنسازى و پرورش اندام در جريان سفر به استان سمنان مهمان ويژه مراسم تجلیل از مدال آوران و باشگاهداران شهرستان هاى شاهرود و میامی بود.

به گزارش روابط عمومى فدراسيون بدنسازى و پرورش اندام، عصر روز چهارشنبه ٨ آذرماه مراسم تجلیل از مدال آوران عرصه های ملی و بين المللی و تجليل از باشگاه داران شهرستان هاى شاهرود و میامی در استان سمنان با حضور علی‌اصغر خانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، اسدیان رئیس هیأت بدنسازی استان، آجدانی رئیس هیأت بدنسازی شهرستان شاهرود و جمع پر شور  قهرمانان، مربیان و داوران جامعه بدنسازی شهرستان هاى شاهرود و ميامى برگزار شد.

در اين مراسم كه با حضور هزاران نفر از علاقه مندان به بدنسازى برگزار مى شد، رييس فدراسيون دقايقى براى حاضرين به سخنرانى پرداخت و از خيل علاقه مندان به رشته هاى ورزشى زيرمجموعه فدراسيون در اين شهرستان ابراز خشنودى كرد. 

همچنين نصيرزاده در حاشيه اين مراسم با على اصغر خانى نماينده مردم شاهرود و ميامى در مجلس شوراى اسلامى پيرامون فعاليت هاى بدنسازى و پرورش اندام در حوزه آقايان و بانوان ديدار و گفتگو كرد.