1403/02/15

ثبت نام مستریونیورس 2024 ایران آغاز شد/ امکان ثبت نام ورزشکاران به صورت حضوری و غیرحضوری

ثبت نام ورزشکاران جهت شرکت در مسابقات مستریونیورس 2024 ایران در رشته های پرورش اندام و فیتنس آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مستریونیورس 2024 ایران طی روزهای 12 تا 17 فوریه(23 تا 28 بهمن) برگزار می شود و ثبت نام ورزشکاران از طریق سایت فدراسیون انجام می پذیرد.

از امروز ثبت نام ورزشکاران در رشته های پرورش اندام و فیتنس آغاز شده و ورزشکاران می توانند با مراجعه به سامانه ملی بدنسازی(بخش مسابقات)، بعد از عضویت در سامانه، فرم های مربوطه را بارگذاری کرده و ثبت نام خود را تکمیل کنند.

همچنین امکان ثبت نام حضوری در محل فدراسیون نیز مهیا شده و ورزشکاران می توانند با حضور در فدراسیون ثبت نام خود را تکمیل نمایند. شماره تماس 91212778-021 برای هر گونه سوال در خصوص نحوه ثبت نام در سامانه ملی بدنسازی و نام نویسی در مسابقات مستریونیورس به صورت حضوری در نظر گرفته شده است.

مبلغ ورودیه می بایست حتما به شماره حساب ارزی 2145410000072 فدراسیون بدنسازی نزد بانک ملی واریز شده و سپس ورزشکاران فیش بانکی را در سامانه بارگذاری نمایند.

گفتنی است؛ رقابت ها در رشته های بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک، گیمزکلاسیک، ماسکولار، فیتنس استایل، فیتنس اسپرت، ماسل استایل و فیت مدل در رده های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می شود.

16 کارت حرفه ای به اوورال ها اهدا خواهد شد و مجموع جوایز نقدی این رویداد 100 هزار دلار است.

لازم به ذکر است؛ ثبت نام برای سایر رشته های ورزشی از جمله لیفت، پرس سینه، قویترین مردان، پاورلیفتینگ، مچ اندازی و فیتنس چلنج نیز طی روزهای آینده به صورت حضوری و غیرحضوری آغاز خواهد شد.