1403/02/15

هشدار فدراسیون بدنسازی به علاقه مندان/ دوره بین المللی فیتنس(اروپا) غیرقانونی است

فدراسیون بدنسازی طی اطلاعیه ای اعلام کرد دوره بين المللى فيتنس تحت عنوان «آكادمى تناسب اندام اروپا» نامعتبر و غيرقانونى است.

به گزارش روابط عمومى فدراسيون بدنسازى و پرورش اندام، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران طی اطلاعیه ای، دوره مربيگرى بين المللى تحت عنوان ارائه مدرک از آکادمی تناسب اندام اروپا را غیرقانونی و نامعتبر دانست.

در این اطلاعیه آمده است:

متاسفانه با وجود هشدارهای چند باره فدراسیون بدنسازی نسبت به برگزاری از دوره های نامعتبر، بازهم شاهد تبلیغات چنین دوره هایی در فضای مجازی هستیم.

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از این طریق اعلام می دارد دوره ای که تحت عنوان بین المللی فیتنس و ارائه مدرک از آکادمی تناسب اندام اروپا تبلیغ شده، غیرقانونی و نامعتبر است. این دوره ها از نظر فدراسیون، وزارت ورزش و سایر نهادهای رسمی کشور هیچ اعتباری نخواهد داشت.

فدراسیون از علاقه مندان به حضور در کلاس های مربیگری تقاضا می کند با پیگیری سایت رسمی فدراسیون و دنبال کردن صفحه رسمی فدراسیون در اینستاگرام از برگزاری این دوره ها توسط فدراسیون باخبر شده و در آن ها از این طریق ثبت نام نمایند. 

سایر دوره ها خارج از این چارچوب دارای اعتبار قانونی نیست و برخی سودجویان با تبلیغات مجازی سعی در فریب علاقه مندان دارند.