1403/02/15

نشست هم اندیشی مربیان سازنده با رییس فدراسیون بدنسازی/ نصیرزاده: مربیان نقش پررنگی در موفقیت های پرورش اندام دارند

نشست هم اندیشی مربیان سازنده پرورش اندام کشور با رییس فدراسیون بدنسازی در خصوص رویدادهای بین المللی سال 2024 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این نشست که با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون، رضا سلطانی نژاد رییس سازمان تیم های ملی، سیدمجتبی هاشمی سرپرست تیم ملی و جمعی از مربیان سازنده پرورش اندام کشور در محل فدراسیون برگزار شد، بحث و تبادل نظر در خصوص برگزاری هر چه باشکوه تر مسابقات بین المللی مستریونیورس ایران و همچنین میزبانی ایران از مسابقات جهانی 2024 صورت گرفت.

عبدالمهدی نصیرزاده بعد از شنیدن دغدغه های مربیان سازنده کشور، با تشریح مذاکرات و رایزنی های صورت گرفته با فدراسیون جهانی و کشورهای خارجی جهت برگزاری باشکوه رویداد مستریونیورس ایران و همچنین استقبال خوب ورزشکاران خارجی گفت: چکیده مربیان سازنده کشور در جلسه امروز حضور دارند و جای چند نفر از این عزیزان هم خالی است. با این حال اعتقاد دارم ورزشکاران همگی توسط شما در باشگاهها ساخته می شوند و مربیان سهم پررنگی در موفقیت های پرورش اندام ایران در جهان دارند. نقطه نظرات خوبی بیان شد که قطعا خیلی از آن ها برای فدراسیون راهگشا خواهد بود. طبق صحبت هایی که صورت گرفتیم، سعی می کنیم در جهت منافع ورزشکاران گام برداریم و تا الان هم در همین مسیر بوده ایم. کما اینکه تعیین جایزه 100 هزار دلاری برای این رویداد و هزینه های دیگری که فدراسیون متحمل می شود، در جهت منافع ورزشکاران بوده است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با تشریح سیاست های فدراسیون جهانی عنوان کرد: جداسازی بخش الیت پرو با بخش آماتوری در دستور کار IFBB است. همچنین بحث مبارزه با دوپینگ کاملا جدی است و شما باید این آگاهی را به شاگردان خودتان بدهید که در مسابقات بین المللی، آسیایی و جهانی تست دوپینگ از قهرمانان اخذ می شود، همانطور که امسال در لبنان و اسپانیا از ملی پوشان ما تست گرفتند. خیلی ها در خصوص استقبال کشورهای خارجی از مسابقات ما سوال می پرسند که من اعتقاد دارم با توجه به ارتباطاتی که ما برقرار کردیم و شرکت ورزشکاران ایرانی در تورنمنت های خارجی، امسال قطعا شاهد استقبال بهتری خواهیم بود. نباید فکر کنیم مسابقات مهم در طول سال فقط آسیایی و جهانی است؛ بلکه باید برای تورنمنت ها هم برنامه ریزی کنیم. قطعا مثل همیشه در تیم ملی هم از پتانسیل شما عزیزان استفاده خواهیم کرد. چه جوانترها و چه باتجربه ها می توانند با همراهی خود کمک بزرگی به ورزش پرورش اندام داشته باشند. 

در پایان این نشست با اهدای لوحی از سوی رییس فدراسیون، از زحمات مربیان سازنده پرورش اندام کشور تجلیل به عمل آمد. 

گفتنی است؛ مرتضی اویسی، ناصر گرجی، علی اظهری، مرتضی روشن ضمیر، محمود لاله گون، عباس مهدوی، مجید قمری، یوسف کریمی، محمد سلیمی، اسماعیل سبزواری، نیما خانزاده، شهاب مرادی و امیرحسین منظوری مربیان حاضر در جلسه امروز بودند.