1403/02/15

مهایی: سطح مستریونیورس ایران از خیلی از تورنمنت های بین المللی بالاتر است/ برای رقابت در استیج رامسر لحظه شماری می کنم

اوورال بیلدینگ اولین دوره مسابقات بین المللی مستریونیورس ایران گفت: فدراسیون تلاش زیادی کرده و این شرایط را مهیا کرده تا ورزشکاران با کمترین هزینه در داخل کشور یک مسابقه بین المللی خوب را تجربه کنند.

امیر مهایی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با برگزاری دومین دوره مسابقات بین المللی مستریونیورس ایران اظهار داشت: سال قبل در مستریونیورس شرکت کردم و یکی از بهترین تجربه های زندگی ام بود. واقعا لذت بردم که در ایران می توانیم چنین مسابقه ای را برگزار کنیم. امسال هم در تابستان استراحت کردم تا خودم را برای این مسابقه در زمستان آماده کنم. مستریونیورس یک مسابقه خوب و حرفه ای است که امیدوارم به همت فدراسیون تا سال ها ادامه دار باشد.

وی در خصوص برنامه خودش برای مسابقات امسال عنوان کرد: من احتمالا فقط در بخش الیت پرو شرکت می کنم. جوایز نسبت به سال گذشته رشد چند برابری داشته و انگیزه ام را بیشتر کرده است. من سال قبل طلای 95 کیلوگرم بادی بیلدینگ را گرفتم و اوورال هم شدم. در بخش الیت پرو هم به عنوان دومی رسیدم. از فدراسیون هم تشکر می کنم که جوایز خوبی را برای قهرمانان در نظر گرفته است.

اوورال بادی بیلدینگ مستریونیورس 2023 در رابطه با مقایسه مستریونیورس ایران با مسابقات بین المللی دیگر گفت: نمی دانم چرا برخی فکر می کنند حتما باید مسابقه بین المللی را خارج از ایران شرکت کنند. فدراسیون تلاش زیادی کرده و این شرایط را مهیا کرده تا ورزشکاران با کمترین هزینه در داخل کشور یک مسابقه بین المللی خوب را تجربه کنند. من قاطعانه و با دلیل می گویم سطح مستریونیورس در همان سال اول از دوبی ماسل شو هم بالاتر بود. نمی خواهم به فرد خاصی اشاره کنم، اما بودند کسانی که در مستریونیورس مقام نیاوردند و در مسابقات بین المللی دیگر مدال طلا گرفتند. مشکلشان این است که مسابقه داخل کشور برگزار می شود؟ وقتی حکم را فدراسیون جهانی می دهد و ورزشکاران خارجی هم هستند، چرا در داخل رقابت نکنیم؟ یکی از ورزشکاران امسال قهرمان جهان شد، اما سال قبل در مستریونیورس دوم شد. پس نگویید مسابقه سطح پایین است یا ارزش ندارد.

مهایی در پایان اضافه کرد: نه تنها خودم برای شرکت در این رویداد لحظه شماری می کنم، بلکه شش شاگرد هم دارم و آن ها را هم می آورم تا این مسابقات بین المللی را تجربه کنند. امیدوارم مسابقات مثل دوره اول به بهترین شکل برگزار شود.