1403/02/15

دیدار قهرمانان فدراسیون بدنسازی در استان البرز با وزیر ورزش و جوانان

تعدادی از قهرمانان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رشته های مختلف در جریان حضور وزیر ورزش و جوانان در استان البرز با وی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، روز جمعه 17 آذرماه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در استان البرز، با جمعی از قهرمانان و مدال آوران این استان دیدار کرد. در جریان این دیدار که تعدادی از قهرمانان فدراسیون بدنسازی از جمعی کسری خسروی دارنده مدال طلای فیتنس چلنج جهان و شراره نظری قهرمان مچ اندازی بانوان آسیا حضور داشتند، ورزشکاران دغدغه های خود را بیان کردند.

کسری خسروی، قهرمان فیتنس چلنج آسیا و جهان در خصوص این نشست گفت: فرصتی شد تا از نزدیک با وزیر ورزش و جوانان صحبت کنیم و دغدغه های همه قهرمانان فدراسیون بدنسازی را به گوش ایشان برسانیم. بازگشت نام قهرمانان فدراسیون بدنسازی به لیست پرداخت پاداش قهرمانان، حمایت وزارت ورزش از رشته های زیرمجموعه فدراسیون به ویژه فیتنس و فیتنس چلنج، توجه بیشتر به حوزه بانوان، حل مشکل اشتغال و مسکن قهرمانان و در دستور قرار گرفتن ورزش پاک و مبارزه با دوپینگ در فدراسیون از جمله مواردی بود که در این جلسه از سوی بنده به نمایندگی از همه ورزشکاران مطرح شد.