1403/02/15

ا‌ولین جلسه ستاد مستریونیورس‌ در استانداری مازندران با حضور رییس فدراسیون/ رامسر برای میزبانی بزرگ آماده می شود

نشست رییس فدراسیون بدنسازی و‌ پرورش اندام با معاون سیاسی استانداری مازندران در خصوص رویداد بین المللی مستریونیورس ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی‌ و پرورش‌اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی که از روز گذشته(جمعه) به استان مازندران سفر کرده، امروز با حضور در‌ استانداری مازندران در نشستی با قاسم عزیزاده گرجی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران شرکت کرد. 

در‌ این نشست که مدیرکل ورزش و‌ جوانان استان مازندران، فرماندار و شهردار‌ رامسر هم حاضر بودند، نصیرزاده با اشاره به رضایت فدراسیون جهانی از برگزاری اولین دوره مسابقات بین المللی مستریونیورس در رامسر اعلام کرد فدراسیون با آمادگی به مراتب بیشتر نسبت به سال قبل برنامه ریزی های لازم را برای برگزاری باشکوه دومین دوره مسابقات مستریونیورس ایران انجام داده است. 

معاون سیاسی استانداری مازندران نیز‌ با استقبال از این میزبانی بزرگ اعلام کرد تمامی دستگاهها از جمله فرمانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، صداوسیما و… باید برای برگزاری این مسابقات آماده باشند. 

مقرر شد در آینده ای نزدیک دومین جلسه ستاد برگزاری مسابقات در شهرستان رامسر برگزار شده و تفاهم نامه میزبانی به صورت رسمی به امضا برسد. 

گفتنی است؛ در این نشست امیر بیات مشاور عالی رییس‌ فدراسیون، حبیب اللهی رییس سازمان لیگ، پهلوان سرپرست هیات مازندران‌ و نقی کلانتری رییس فدراسیون‌‌ را همراهی می کردند.