1403/02/15

دیدار رییس فدراسیون بدنسازی با نماینده مردم رامسر/ حسینی: میزبانی های بین المللی رامسر را به یک برند گردشگری تبدیل می کند

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با نماینده مردم رامسر پیرامون برگزاری مسابقات بین المللی مستریونیورس 2024 ایران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این نشست عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گزارشی را از اقدامات انجام شده در خصوص برگزاری مستریونیورس از جمله دعوت از کشورهای خارجی، رشته های حاضر در مستریونیورس و... ارائه کرد. 

رییس فدراسیون بدنسازی در ادامه گفت: امیدواریم امسال بتوانیم باشکوه تر از سال قبل این رویداد بین المللی را برگزار کنیم. پیش بینی ما این است که امسال هم از نظر کمی و هم کیفی رقابت ها در سطح بالاتری خواهد بود و قطعا رویدادی در شان نام جمهوری اسلامی ایران را برگزار خواهیم کرد. 

شمس الدین حسینی، نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در خصوص برگزاری این رویداد در رامسر قول مساعد داد و گفت: ما سعی می کنیم نهایت توان خود را برای برگزاری باشکوه این رویداد در رامسر انجام می دهیم و همراهی و همراهی تمامی دستگاهها را در شهرستان و استان شاهد خواهیم بود. از شهردار رامسر هم می خواهم که در جهت ساخته شدن یا ترمیم اماکن ورزشی در همین مدت باقی مانده تلاش کند و در جهت برگزاری آبرومندانه این رویداد قدم بردارد. 

وی با تحسین فدراسیون بدنسازی در خصوص اخذ میزبانی های بین المللی عنوان کرد: قطعا برگزاری این رویدادها در شهر رامسر می تواند، این شهر را به عنوان یک برند گردشگری ورزشی معرفی نماید. در صنعت گردشگری، یکی از حوزه ها گردشگری ورزشی است که ما می توانیم رامسر را با پتانسیلی که در اختیار دارد، به عنوان یک مرکز گردشگری ورزشی در کشور معرفی کنیم. 

گفتنی است؛ در این نشست علی حبیب اللهی سرپرست برگزاری مسابقات و علی امینی شاد شهردار و رییس هیات بدنسازی رامسر هم حضور داشتند.