1403/02/15

نشست دبیر کمیته قویترین مردان با رییس فدراسیون بدنسازی برگزار شد/ برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه مستریونیورس

دبیر کمیته قویترین مردان در نشست با رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برنامه های این کمیته را برای مستریونیورس 2024 ایران ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این نشست پیمان ماهری پور که اخیرا فعالیت خود را به عنوان دبیر کمیته قویترین مردان آغاز کرده، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته جهت برگزاری باشکوه رقابت های مستریونیورس 2024 ایران در رشته های قویترین مردان، تک لیفت و مولتی پرس در دو بخش آقایان و بانوان را به رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ارائه کرد.

عبدالمهدی نصیرزاده نیز با تاکید بر اهمیت رشته های زیرمجموعه کمیته قویترین مردان برای فدراسیون گفت: انتظار می رود کمیته قویترین مردان با یک برنامه ریزی مناسب رایزنی را برای حضور ورزشکاران قدرتمند خارجی در رشته های مختلف در رویداد مستریونیورس آغاز کند. سال گذشته ورزشکاران خارجی خوبی از رشته قویترین مردان استقبال کردند و امسال قطعا با جوایزی که در نظر گرفته شده، می توانیم شاهد یک رقابت فوق العاده هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی باشیم.

رییس فدراسیون بدنسازی با اشاره به لزوم مشخص کردن مسئولین فنی مسابقات در رشته های مختلف عنوان کرد: در رشته های تک لیفت و پرس سینه علاقه مندان زیادی حضور دارند که در همین چند روز اخیر شاهد استقبال خوبی از آن ها بودیم. به ویژه در بخش بانوان که برای اولین بار در مسابقات بین المللی حاضر می شوند، باید قوانین و شرایط کاملا مشخص باشد تا شاهد یک مسابقه کاملا منظم و بی نظیر در رامسر باشیم.