1403/02/15

معاون رییس جمهور، مهمان ویژه مستریونیورس ایران/ حسینی: دولت از میزبانی های بین المللی حمایت می کند

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام امروز(چهارشنبه) با معاون پارلمانی رییس جمهور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عصر امروز(چهارشنبه) با دکتر سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در راستای برگزاری باشکوه رویدادهای بین المللی فدراسیون بدنسازی در سال پیش رو دیدار و گفتگو کرد. 

نصیرزاده در ابتدای این نشست گزارشی از موفقیت های فدراسیون بدنسازی و اخذ میزبانی های بین المللی از جمله مسابقات بین المللی مستریونیورس ایران، مسابقات مچ اندازی قهرمانی مردان و زنان آسیا و مسابقات قهرمانی پرورش اندام مردان جهان در سال 2024 ارائه کرد و گفت: بدون شک برگزاری این رویداد در کشورمان با حضور نمایندگان کشورهای خارجی دستاوردهایی فراتر از ورزش در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به همراه خواهد داشت. در همین راستا انتظار می رود که دولت مردان هم به کمک ما بیایند تا بتوانیم به بهترین شکل در برگزاری این رویداد و پذیرایی از مهمانان خارجی موفق عمل کنیم. 

دکتر حسینی در ادامه این نشست خاطرنشان کرد: همواره به فعالیت های فرهنگی و ورزشی اعتقاد داشتم. موفقیت های فدراسیون بدنسازی را هم دنبال می کنم و قهرمانی های اخیر شما را تبریک می گویم. قطعا دولت برای حمایت از این میزبانی های بزرگ پیشقدم خواهد شد. در هر زمینه ای خواسته ای دارید، مطرح کنید تا بتوانیم پیگیری های لازم را انجام دهیم. 

در پایان این نشست با دعوت رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مقرر شد دکتر حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور مهمان ویژه مراسم افتتاحیه مسابقات بین المللی مستریونیورس ایران(گرامیداشت دهه مبارک فجر) باشد که از تاریخ 23 تا 28 بهمن 1402 در شهرستان رامسر استان مازندران برگزار می گردد.