1403/02/15

حضور نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در فدراسیون بدنسازی/ متینیان موفقیت تیم ملی پاورلیفتینگ را تبریک گفت

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با حضور در فدراسیون بدنسازی موفقیت تیم ملی پاورلیفتینگ در مسابقات آسیایی 2023 مالزی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ابراهیم متینیان، نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با حضور در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از بخش های مختلف فدراسیون بازدید به عمل آورد و در نشستی با عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون، محمد دیوسالار‌ رییس کمیته انضباطی، فرشید سلطانی رییس انجمن پاورلیفتینگ و سایر مسئولین فدراسیون موفقیت های اخیر تیم ملی پاورلیفتینگ در مسابقات آسیایی 2023 مالزی را تبریک گفت. 

متینیان با اشاره به حضور پررنگ ورزشکاران و مربیان خوزستانی در تیم ملی پاورلیفتینگ گفت: جا دارد بیشتر به فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام که موفقیت های بزرگی را در زمینه قهرمانی و همچنین کسب میزبانی های بین المللی به دست آورده، توجه صورت پذیرد. تعدادی از قهرمانان استان خوزستان با من صحبت کردند و از تبعیض هایی که بین رشته های ورزشی وجود دارد، گلایه داشتند که من قول دادم این موضوع را حتما از وزارت ورزش پیگیری کنم. 

عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی نیز با ارائه گزارشی از موفقیت های این فدراسیون و میزبانی های بزرگ بین المللی در یک سال پیش رو گفت: قطعا حمایت مسئولان سیاسی می تواند در مسیر سختی که ما طی می کنیم، برایمان دلگرم کننده باشد. امیدوارم با کمک نمایندگان مجلس، دولت و وزارت ورزش موفقیت های رشته هایی همچون پرورش اندام و پاورلیفتینگ ادامه دار باشد و همچنین در ایران بتوانیم با حضور پررنگ کشورهای خارجی میزبان خوبی در رویدادهای بین المللی باشیم.

گفتنی است؛ سلمان کلاه کج، مربی تیم ملی پاورلیفتینگ در مسابقات آسیایی در این نشست نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی را همراهی می کرد.