1403/02/14

آغاز پویش بزرگ استعدادیابی فدراسیون بدنسازی در مدارس/ دانش آموزان مچ اندازی تمرین کردند

طرح استعدادیابی فدراسیون بدنسازی در مدارس، با حضور جمعی از مسئولین و قهرمانان مچ اندازی در یکی از مدارک استان البرز آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این طرح استعدادیابی مسئولین و قهرمانان فدراسیون بدنسازی در رشته های مختلف با حضور در مدارس به آموزش رشته های تخصصی به دانش آموزان می پردازند.

در این همین راستا در اولین گام روز یکشنبه 3 دی ماه شاه محمدیان نایب رییس فدراسیون بدنسازی و جمعی از مسئولین و قهرمانان مچ اندازی با حضور در دبستان پسرانه شهید نیک نژاد استان البرز به دانش آموزان رده سنی 9 تا 12 سال آموزش های اولیه رشته مچ اندازی را ارائه کردند.

تعداد 100 نفر از دانش آموزان در این طرح شرکت داشتند و در این جلسه آموزش های ابتدایی با حضور قهرمانان و مدرسین رشته مچ اندازی به آن ها ارائه شد. همچنین مجتمع آموزشی شهید نیک نژاد در استان البرز به عنوان اولین مرکز استعدادیابی در رشته مچ اندازی انتخاب گردید.

نایب رییس فدراسیون بدنسازی هدف از برگزاری این پویش بزرگ را استعدادیابی، استعدادپروری، معرفی مربیان کارآموزه و مورد تایید جهت آماده سازی و آموزش تکنیک های پایه و نهایتا ورود افراد به مسابقات رده سنی نوجوانان در فیلد قهرمانی عنوان کرد.