1403/02/10

مهدی حاتمی:هیئت بدنسازی بیشترین سهم را در تقدیر از قهرمانان استان داشت/رقابت های بدنسازی بهمن ماه آزاد برگزار می شود

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام و بدنسازی استان کرمانشاه گفت:رقابت های بدنسازی قهرمانی استان کرمانشاه به صورت آزاد برگزار می شود.

مهدی حاتمی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه در گفت و گو با روابط عمومی هیئت در مورد تجلیل از قهرمانان استان کرمانشاه اظهار داشت:خدا رو شاکرم که ورزش بدنسازی را در استان کرمانشاه به جایی رساندیم که حالا در تمامی رشته های این ورزش قهرمان،داور و مربی داریم تا جایی روز گذشته ۱۴ نفر از این هیئت مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند که بیشترین سهم در بین ۲۸ هیئت ورزشی استان را داشتیم.

وی افزود:روزگاری بود آرزو داشتیم ۱ نفر از کرمانشاه در تیم ملی وجود داشته باشد اما حالا سهم استان کرمانشاه در تمامی رشته های تحت نظر فدراسیون چندین نماینده دارد که این موضوع نشات گرفته از تلاش های شبانه روزی اعضای هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه که بنده کوچکترین نقش را داشتم.

ریاست هیئت بدنسازی و پرورش اندام گفت:در بهمن ماه مسابقات بدنسازی و پرورش اندام فهرمانی استان را برگزار می کنیم که هیئت شهرستان کرمانشاه مسئول برگزاری آن است و برای دوری از هرگونه حواشی تصمیم بر این شد که این مسابقات به صورت آزاد برگزار شود و قهرمانی تیمی در آن نداشته باشیم.