1403/02/14

حضور رییس فدراسیون بدنسازی در منزل خانواده شهید دفاع مقدس/ مسابقات کشوری به نام "شهید خلیل حسن بیگی" برگزار می شود

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از همسر و فرزندان "شهید خلیل حسن بیگی"  برای نامگذاری مسابقات قهرمانی کشور به نام ایشان کسب اجازه کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در جریان سفر به استان یزد، با حضور در منزل شهید خلیل حسن بیگی با همسر و فرزندان این شهید دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار رییس فدراسیون بدنسازی با اشاره به حضور فرزند شهید خلیل حسن بیگی در راس هیات بدنسازی شهرستان یزد، پیشنهاد خود و دیگر مسئولین برای نامگذاری مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آسیایی 2024 به نام این شهید والامقام را ارائه کرد.

در ادامه نیز همسر و فرزندان شهید خلیل حسن بیگی با استقبال از این اتفاق و زنده نگه داشتن نام این شهید، از رییس فدراسیون به خاطر توجه به این مساله و همچنین حضور در گلزار شهدا به محض ورود به استان یزد تقدیر و تشکر کردند.

گفتنی است؛ با توجه به درخواست اداره ورزش و جوانان و هیات بدنسازی استان یزد و موافقت استانداری یزد، میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آسیایی 2024 در خرداد 1403 به شهر یزد واگذار شده است.