1403/02/14

آغاز مذاکرات برای انتقال میزبانی جهانی پرورش اندام از تهران به کیش/ شهردار کیش با رییس فدراسیون دیدار کرد

شهردار کیش با حضور در فدراسیون بدنسازی با عبدالمهدی نصیرزاده در خصوص برگزاری مسابقات پرورش اندام قهرمانی جهان در کیش مذاکره کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، با رای مثبت کنگره فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام، ایران به عنوان میزبان هفتاد و هشتمین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی مردان جهان در سال 2024 انتخاب شد.

فدراسیون ایران در تقاضای اولیه خود تهران را به عنوان میزبان مسابقات جهانی معرفی کرده بود، اما اخیرا درخواستی از سوی مسئولان جزیره کیش مطرح شده که برای سهولت در برگزاری مسابقات و رفت و آمد مهمانان خارجی، این جزیره میزبانی این رویداد بزرگ و تاریخی را برعهده داشته باشد.

بر همین اساس امروز محسن نظرپور، مدیرعامل شرکت عمران کیش با حضور در فدراسیون بدنسازی با عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون دیدار کرد. در این نشست نظرپور آمادگی کامل این جزیره را برای برگزاری این رویداد و پذیرایی از مهمانان داخلی و خارجی اعلام و درخواست میزبانی را ارائه کرد.

رییس فدراسیون بدنسازی نیز با اشاره به رضایت رییس فدراسیون جهانی از میزبانی کیش در مسابقات کاپ آسیا، موضوع انتقال میزبانی مسابقات قهرمانی جهان از تهران به کیش را به حمایت همه جانبه مسئولان جزیره کیش منوط کرد.

گفتنی است؛ رضا اردیخانی رییس هیات بدنسازی امور مناطق آزاد کشور و جزیره کیش نیز در این جلسه حاضر بود.