1403/02/14

برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه مسابقات پاورلیفتینگ در مستریونیورس/ دعوت از رییس IPF و تیم های پرتعداد خارجی

با حضور رییس فدراسیون بدنسازی و رییس فدراسیون پاورلیفتینگ آسیا، نشست تخصصی پاورلیفتینگ در خصوص رویدادهای پیش رو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، رشته های پاورلیفتینگ و پرس سینه برای اولین بار در جریان رویداد بین المللی مستریونیورس 2024 ایران زیر نظر فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ(IPF) برگزار خواهند شد.

در همین راستا امروز در نشستی با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی، فرشید سلطانی رییس فدراسیون پاورلیفتینگ آسیا، علی حبیب اللهی رییس سازمان لیگ و حمید میرزاهد رییس هیات استان گیلان برنامه های مربوط به این رویداد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

فرشید سلطانی با اشاره به دعوت از رییس فدراسیون جهانی و تیم های خارجی برای شرکت در این رویداد بین المللی، از اعلام آمادگی کشورهای زیادی همچون ژاپن، عراق، ترکیه، مغولستان و... برای سفر به ایران خبر داد.

همچنین رییس هیات گیلان از آمادگی این استان برای میزبانی از مسابقات پاورلیفتینگ در نزدیکی شهر رامسر خبر داد و مقرر شد در اولین فرصت رییس فدراسیون پاورلیفتینگ آسیا بازدیدی را از امکانات آن منطقه داشته باشد.

رییس فدراسیون بدنسازی نیز با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری تیم های خارجی گفت: قطعا با توجه به کرسی که فرشید سلطانی در فدراسیون جهانی و آسیایی دارد، می توانیم امیدوار باشیم یک رویداد سطح بالا را در رشته های پاورلیفتینگ و پرس سینه با حضور پرتعداد ورزشکاران خارجی برگزار نماییم.

در بخش پایانی این نشست همچنین در خصوص میزبان های دور برگشت لیگ پاورلیفتینگ بحث و بررسی به عمل آمد و مقرر شد سازمان لیگ با بررسی نهایی وضعیت درخواست های میزبانی، مکان و زمان برگزاری دور برگشت لیگ را اعلام نماید.