1403/02/14

نشست رییس فدراسیون بدنسازی با جمعی از مربیان فیتنس چلنج کشور/ نصیرزاده: نگاه ویژه ای به فیتنس چلنج داریم

نشست هم اندیشی رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با جمعی از مربیان فیتنس چلنج کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در ادامه نشست های هم اندیشی رییس فدراسیون با مربیان سازنده کشور در رشته های مختلف، عصر روز شنبه 16 دی ماه جمعی از مربیان فیتنس چلنج کشور در بخش بانوان و آقایان مهمان فدراسیون بودند.

در این نشست عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون، شاه محمدیان نایب رییس فدراسیون و صادق هاشمی رییس کمیته فیتنس چلنج فدراسیون جهانی حاضر بودند و به گفتگو با مربیان سراسر کشور پرداختند.

مربیان فیتنس چلنج که از استان های مختلف در این نشست حاضر بودند، نقطه نظرات خود را برای پیشرفت و تعالی این رشته نوپا و پرطرفدار ارائه کردند.

عبدالمهدی نصیرزاده هم با استقبال از راهکارهای ارائه شده، گفت: "شما را دعوت کردیم تا از صحبت هایی که مطرح می شود، در خصوص رویدادهای پیش روی فیتنس چلنج نتیجه گیری خوبی داشته باشیم. برای دومین سال فیتنس چلنج بخشی از رویداد مستریونیورس خواهد بود و قطعا این مسابقات برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. حتی اگر نظرتان بر این باشد که قبل از مستریونیورس مسابقات کشوری را برگزار کنیم، ما موافق هستیم. من بارها گفتم فیتنس چلنج که کاملا عاری از دوپینگ است، برای فدراسیون از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و دیدید که در سال های اخیر چه در بخش بانوان و چه آقایان به خوبی از این رشته حمایت کردیم. امیدواریم در آینده هم فیتنس چلنج جزو بازی های آسیایی و حتی المپیک قرار بگیرد."

در پایان این نشست هم با اهدای لوحی از زحمات مربیان فیتنس چلنج سراسر کشور تجلیل به عمل آمد.