1403/02/14

رییس فدراسیون بدنسازی با مدیرکل سلامت مجلس دیدار کرد/ برنامه ریزی برای برگزاری رویدادهای ورزشی مشترک با مجلس شورای اسلامی

مدیرکل سلامت و جمعی از اعضای کمیته بدنسازی و آمادگی جسمانی مجلس شورای اسلامی در محل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام حاضر شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، جواد برات مدیرکل سلامت مجلس شورای اسلامی و تعدادی از اعضای کمیته بدنسازی و آمادگی جسمانی مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه با حضور در فدراسیون بدنسازی با عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون دیدار کردند.

در این نشست برات با اشاره به فعالیت های گسترده فدراسیون بدنسازی در حوزه قهرمانی، نقش موثر این فدراسیون در بالا بردن سهم ورزش در خانواده ها، ارتباط نزدیک با مجلس شورای اسلامی و حضور تعدادی از کارمندان مجلس در بدنه فدراسیون و حتی در تیم های ملی از رییس فدراسیون بدنسازی تقدیر و تشکر کرد.

عبدالمهدی نصیرزاده نیز با اشاره به آمادگی فدراسیون بدنسازی برای برگزاری مسابقات و دوره های آموزشی برای نمایندگان مردم و کارمندان مجلس شورای اسلامی گفت: خوشحالیم افرادی همچون آقایان علی کاکلی و سعید نجاران و خانم شمس جزو بدنه فدراسیون ما هستند و در مجلس نیز فعالیت دارند. خیلی از نمایندگان مجلس هم ورزش را به طور منظم پیگیری می کنند و قطعا این پتانسیل وجود دارد که در آینده همکاری بیشتری بین فدراسیون بدنسازی و اداره کل سلامت مجلس شورای اسلامی باشد.