1403/02/11

خوشنویس: مسابقات قزوین کلاسیک در بالاترین سطح برگزار شد/ درخواست کردیم این رویداد در تقویم فدراسیون ثبت شود

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین گفت: حدود 300 ورزشکار در مسابقات استان قزوین حاضر شدند که یک رکورد بی نظیر بود.

آفشید خوشنویس در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان قزوین اظهار داشت: این رقابت ها را با نام قزوین کلاسیک و بزرگداشت محسن قرآن نویس برگزار کردیم. 21 دی که روز نخست مسابقات بود، ورزشکاران فیتنس به رقابت پرداختند و روز دوم مسابقات به رقابت های پرورش اندام اختصاص داشت. در مجموع حدود 300 ورزشکار در مسابقات حاضر شدند که یک رکورد بی نظیر برای استان قزوین بود.

وی افزود: ما قصد داریم با ارائه درخواست کتبی از فدراسیون، این رویداد را در تقویم فدراسیون از سال آینده ثبت کنیم و هر ساله در همین زمان مسابقات قزوین کلاسیک را به صورت سراسری و با نام بزرگداشت محسن قرآن نویس برگزار نماییم.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین در خصوص جوایز به نفرات برتر تصریح کرد: ما در مجموع 47 میلیون تومان به اوورال ها جایزه نقدی دادیم و به نفرات اول تا سوم نیز جوایز غیرنقدی نفیسی تعلق گرفت.

خوشنویس در پایان با اشاره به حضور رییس فدراسیون در محل برگزاری مسابقات گفت: ما از رییس فدراسیون دعوت کردیم و ایشان هم در یک روز تعطیل تا قزوین آمدند و تا آخر مسابقه هم حضور داشتند. دکتر نصیرزاده همواره حمایت ویژه ای از هیات های استانی داشتند و این دید مثبت ایشان قطعا باعث ایجاد انگیزه در استان ها می شود.