1403/02/14

گنجی: فدراسیون به خواسته ورزشکاران احترام گذاشت/ جای قهرمانان آسیا و جهان در مستریونیورس خالی بود

قهرمان سه دوره پرورش اندام جهان گفت: خوشحالم که فدراسیون به خواسته ورزشکاران احترام گذاشته و مسابقات کشوری را برگزار می کند.

فرشاد گنجی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با مطرح شدن پیشنهاد برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور در بهمن ماه از سوی کمیسیون ورزشکاران اظهار داشت: با توجه به اینکه سال هاست این مسابقات در تقویم فدراسیون جای دارد و در بهمن ماه برگزار می شود، ما در جلسه ای که اخیرا با نمایندگان ورزشکاران با رییس فدراسیون داشتیم، این خواسته را مطرح کردیم که در تصمیم عدم برگزاری رقابت ها تجدیدنظر شود. خدا را شکر که دکتر نصیرزاده هم مثل همیشه با روی باز پیشنهاد ورزشکاران را پذیرفت و مسابقات باشگاههای کشور همچون سال های گذشته برگزار می شود.

وی افزود: من در این مدت با ورزشکاران زیادی صحبت کردم و همه آن ها این خواسته را داشتند که رقابت های کشوری برگزار شود. ما هم به نمایندگی از آن ها این موضوع را در جلسه کمیسیون ورزشکاران مطرح کردیم. به هر حال مسابقات فصل زمستان فرصتی برای خودنمایی خیلی از جوان ها بوده و امیدوارم امسال هم شاهد رقابت های سطح بالایی باشیم.

عضو کمیسیون ورزشکاران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به تغییر تاریخ مستریونیورس تصریح کرد: نباید این را هم نادیده بگیریم که مستریونیورس هم رویداد بزرگی است و فرصت خوبی برای ورزشکاران ایرانی به شمار می رود تا بتوانند هم یک رقابت بین المللی داخل کشور داشته باشند و هم جوایز قابل توجهی برنده شوند. این مسابقات سال گذشته هم در فصلی برگزار شد که قهرمانان آسیا و جهان آماده نبودند و به همین خاطر فکر می کنم باید زمان آن تغییر می کرد. قطعا با تغییر زمان مستریونیورس این فرصت برای خیلی از ملی پوشان هم به وجود می آید که شانس رقابت در این رویداد را داشته باشند.

گنجی در پایان گفت: شاید تغییر برنامه در این فرصت کم باقی مانده راحت نبود، اما فدراسیون به خواسته ورزشکاران احترام گذاشت و مسابقات کشوری را برگزار خواهد کرد. به نظرم ورزشکاران هم باید از فرصتی که به وجود آمده، به خوبی استفاده کنند.