1403/02/14

حاتمی: فدراسیون نشان داد اولویتش ورزشکاران و مربیان هستند/ بهترین زمان برای مستریونیورس خردادماه است

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه گفت: از نظر من بهترین زمان برای برگزاری مستریونیورس خردادماه و بعد از انتخابی آسیایی است.

مهدی حاتمی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با اعلام خبر برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور و تغییر زمان رقابت های بین المللی مستریونیورس اظهار داشت: از رییس فدراسیون تشکر می کنم که صدای ورزشکاران و مربیان را شنید. از لحظه ای که این خبر اعلام شده، شاهد ایجاد شور و هیجان در میان ورزشکاران هستیم که منتظر برگزاری مسابقات باشگاههای کشور بودند. خیلی از قهرمانان و مربیان منتظر برگزاری این رقابت ها بودند و حالا قصد دارند با تیم های قدرتمند در این رویداد حاضر شوند.

وی با اشاره به مسابقات قهرمانی باشگاههای استان کرمانشاه عنوان کرد: این رقابت ها 5 و 6 بهمن ماه در تالار انتظار کرمانشاه برگزار می شود. روز اول مسابقات پرورش اندام و بادی کلاسیک و روز دوم رقابت های آقای فیزیک و فیزیک کلاسیک برگزار خواهد شد. برای اوورال های این رویداد تندیس های زیبایی تهیه کردیم که برای اولین بار از آن رونمایی خواهد شد.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه تصریح کرد: فدراسیون بدنسازی با تصمیمی که گرفت نشان داد ورزشکار و مربی در اولویت قرار دارند. الان همه برای برگزاری این مسابقات شور و اشتیاق دارند. استان کرمانشاه قصد داشت با یک تیم 70 نفره در مستریونیورس شرکت کند که حالا با برگزاری رقابت های کشوری، تیم قدرتمندی را با همان تعدادی راهی این رویداد می کنیم.

حاتمی در خصوص تاریخ پیشنهادی خود برای برگزاری مستریونیورس 2024 گفت: من با دکتر نصیرزاده هم تماس گرفتم و گفتم که از نظر من بهترین زمان برای برگزاری مستریونیورس اوایل خرداد است. فکر می کنم به خاطر مسابقات آسیایی باید در خردادماه انتخابی آسیایی را داشته باشیم که یک هفته بعد از آن می توانیم مستریونیورس را هم برگزار کنیم. به هر حال این رویداد با جوایزی که در نظر گرفته شده بود، ارزش بالایی برای قهرمانان ما دارد. در آن فصل همه مدعیان هم بدنشان آماده است و قطعا می توانیم شاهد یک رقابت جذاب باشیم.