1403/02/14

شریفی: همه ورزشکاران از برگزاری مسابقات کشوری خوشحال هستند/ برگزاری مستریونیورس در راستای منافع ورزشکاران است

قهرمان فیزیک جهان در سال 2021 گفت: مسابقات کشوری فرصتی را فراهم می کند تا جوانترها بتوانند خودی نشان دهند و نفرات برتر هم در قالب تیم ملی به مستریونیورس اعزام شوند.

سینا شریفی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص اعلام برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور و انتخابی مستریونیورس اظهار داشت: این یکی از مواردی بود که در جلسه اخیر کمیسیون ورزشکاران با رییس فدراسیون مطرح شد. پیشنهاد ما این بود با توجه به اینکه خیلی از ورزشکاران مثل هر سال منتظر برگزاری این رویداد بودند، امسال هم قبل از مستریونیورس حتما مسابقات باشگاههای کشور را داشته باشیم.

وی افزود: خوشحالم که رییس فدراسیون به خواسته ورزشکاران توجه کرد و خبری که دیروز اعلام شد، باعث خوشحالی خانواده بدنسازی شد. با توجه به اینکه فدراسیون اعلام کرده این رقابت ها انتخابی مستریونیورس است، حالا دست فدراسیون باز است تا بتواند مستریونیورس را هم در یک بازه زمانی بهتر برگزار کند. نباید از این موضوع غافل شویم که مستریونیورس هم قطعا در راستای منافع ورزشکاران بوده است. وقتی ما در این خصوص از رییس فدراسیون پرسیدیم، متوجه شدیم که اصل برگزاری این رقابت ها در ایران و جوایز قابل توجهی که قرار داده شده، برای این است که ورزشکاران با هزینه ای بسیار کمتر بتوانند در یک رویداد بین المللی شرکت کنند.

عضو کمیسیون ورزشکاران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص وضعیت خودش بیان داشت: خودم را برای مستریونیورس آماده می کردم و قصد داشتم بعد از حدود 2، 3 سال به استیج برگردم. حالا هم که مسابقات باشگاههای کشور جایگزین شده، با نظر مربی ام مشتاق هستم که در این مسابقات حضور پیدا کنم و بعد از آن به فکر مستریونیورس باشم.

شریفی در پایان گفت: فکر نمی کنم ورزشکاری باشد که از تصمیم فدراسیون مبنی بر برگزاری مسابقات کشوری ناراحت شده باشد. این مسابقات فرصتی را فراهم می کند تا جوانترها بتوانند خودی نشان دهند و نفرات برتر هم در قالب تیم ملی به مستریونیورس اعزام شوند. ضمن اینکه ایران سال آینده میزبان مسابقات قهرمانی جهان است و ما نیاز داریم که چند تیم خوب را آماده این رقابت ها کنیم.