1403/02/14

درودی: فدراسیون منافع ورزشکاران را در نظر گرفت/ میزبانی های بین المللی، اعتبار ورزش ایران خواهد بود

عضو هیات رییسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: نباید فراموش کنیم اخذ میزبانی های بین المللی نیاز به رایزنی های گسترده بین المللی دارد که در طول چند سال اخیر انجام شده است.

کاوه درودی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با تصمیم هیات رییسه مبنی بر برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور و تغییر زمان مستریونیورس اظهار داشت: همواره اولویت فدراسیون منافع ورزشکاران بوده و در همین راستا در جلسه اخیر هیات رییسه بعد از اینکه توضیحات رییس فدراسیون را در خصوص خواسته ورزشکاران شنیدیم، رای به برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور دادیم. به نظر می رسد منطقی تر است که اول مسابقات باشگاههای کشور به عنوان انتخابی مستریونیورس برگزار شود و بعد شاهد برگزاری این رویداد بین المللی در کشورمان باشیم.

وی افزود: هیات رییسه فدراسیون به خاطر درخواست هایی که از سوی ورزشکاران رسیده و خیلی از جوان ها و پدیده های جدید پرورش اندام ایران منتظر برگزاری مسابقات کشوری در فصل زمستان بودند، تصمیم گرفت این رقابت ها را در بهمن ماه برگزار نماید. مسابقات با نام گرامیداشت دهه مبارک فجر در تهران برگزار می شود و نفرات برتر آن در مستریونیورس حاضر می شوند. 

عضو هیات رییسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص میزبانی های بین المللی فدراسیون در سال 2024 تصریح کرد: با حمایت هیات رییسه فدراسیون و زحمات بی شائبه و شبانه روزی دکتر نصیرزاده در سال 2024 میزبانی سه رویداد بین المللی مهم و بزرگ هستیم. نباید فراموش کنیم که اخذ میزبانی های بین المللی نیاز به رایزنی های گسترده بین المللی دارد که در طول چند سال اخیر انجام شده است. همین رقابت های مستریونیورس آن هم با جوایز قابل توجهی که قرار داده شده، یک فرصت بزرگ برای ورزشکاران ایرانی است که در کشور خودشان بتوانند با کمترین هزینه در یک رویداد بین المللی حاضر شوند و علاوه بر مدال و حکم بین المللی، جوایز ارزنده ای هم بگیرند. 

درودی در پایان گفت: سال آینده میزبان مسابقات پرورش اندام قهرمانی جهان هستیم. این یک اتفاق تاریخی برای ورزش کشور است و همه اهالی بدنسازی برای برگزاری باشکوه این رویداد باید دست به دست هم دهند. این میزبانی به اعتبار ورزش ایران اضافه خواهد کرد و پای خیلی از ورزشکاران و مسئولین خارجی را به ایران باز می کند. امیدوارم ابتدا بتوانیم میزبان خوبی برای مسابقات مستریونیورس و مچ اندازی قهرمانی آسیا باشیم و سپس آماده میزبانی از بهترین های پرورش اندام جهان شویم.