1403/02/10

نیری:مسابقاتی در شان نام کرمانشاه برگزار خواهیم کرد/ رنگ مسابقات به صورت پیستوله با کیفیت بالا انجام می شود

دبیر هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه گفت:مسابقات قهرمانی استان کرمانشاه و آقای فیزیک و فیزیک کلاسیک در دو روز برگزار خواهد شد.

امیرحسین نیری دبیر هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه در گفت و گویی با روابط عمومی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه در مورد مسابقات بدنسازی قهرمانی استان کرمانشاه اظهر داشت:رقابت های بدنسازی قهرمانی استان کرمانشاه در رشته های فیزیک،فیزیک کلاسیک،بادی بیلدینگ،بادی کلاسیک،گیمز کلاسیک،فیتنس استایل و ماسل استایل در رده جوانان،بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار خواهد شد.

وی افزود:همچنین مسابقات جایزه بزرگ فیزیک و فیزیک کلاسیک به صورت آزاد و باحضور ورزشکارانی از سراسر کشور برگزار خواهد شد که برای نخستین بار در ایران مجسمه معروف ساندو به اوورال های این رشته تعلق می گیرد.

دبیر هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه گفت:این رقابت ها به نام شهید مدافع حرم ستار عباسی و استاد پیشکسوت فریدون گورانی نامگذاری شده است تا قدردان زحمات این بزرگواران باشیم.

نیری اضافه کرد:وزن کشی این رقابت ها بعد از ظهر  ۴ بهمن ماه برگزار می شود و رقابت ها در روزهای ۵ و ۶ بهمن در تالار انتظار برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد:رنگ این مسابقات به صورت پیستوله و توسط تیم حرفه ای که در رقابت های کشوری و بین المللی حضور داشتند انجام می شود و استفاده از رنگ های دریم تن و شخصی ممنوع است.