1403/02/16

علیمردانی: خواسته ورزشکاران را به گوش رییس فدراسیون رساندیم/ سطح مستریونیورس بالاتر می رود

قهرمان سه دوره فیزیک جهان گفت: با تغییر زمان مسابقات بین المللی مستریونیورس، قطعا سطح این رقابت ها نسبت به قبل بالاتر می رود.

فرید علیمردانی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص تصمیم فدراسیون مبنی بر برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور و تغییر زمان مستریونیورس اظهار داشت: برگزاری مسابقات بین المللی مستریونیورس در ایران اتفاق بزرگی است که با رایزنی های متعدد رییس فدراسیون انجام شده است. با این حال در جلسه ای که اخیرا کمیسیون ورزشکاران با رییس فدراسیون داشتند، ما خواسته خیلی از ورزشکاران را به گوش دکتر نصیرزاده رساندیم و گفتیم بهتر است ابتدا مسابقات کشوری برگزار شود. خدا را شکر رییس فدراسیونی داریم که به خواسته ورزشکاران توجه می کند و خیلی زود فدراسیون اعلام کرد که مسابقات کشوری قبل از مستریونیورس برگزار می شود.

وی افزود: حالا دیگر شرایطی فراهم شده که هم ورزشکاران می توانند در مسابقات کشوری حاضر شوند و هم در فصل بعدی مسابقات در مستریونیورس شرکت کنند. قطعا با برگزاری مستریونیورس در فصل بعدی رقابت و در نزدیکی رقابت های انتخابی تیم ملی، استقبال از این مسابقات هم در داخل و هم خارج از کشور بیشتر خواهد شد و سطح مسابقات بالاتر می رود. جوایزی هم که برای مستریونیورس در نظر گرفته شده، انگیزه خوبی برای ورزشکاران ایجاد کرده است.

عضو کمیسیون ورزشکاران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: امیدوارم فدراسیون با یک برنامه ریزی خوب مسابقات کشوری را هم در سطح بالایی برگزار کند. به هر حال با توجه به سطح بدن هایی که همواره در داخل کشور می بینیم، رقابت در مسابقات داخلی چیزی کمتر از رقابت های بین المللی ندارد. آن هایی هم که خودشان را آماده کرده اند، می توانند به خوبی محک بخورند. به هر حال باید برای ورزشکار احترام قائل شد و بهترین شرایط را فراهم کرد تا با راحتی خیال و آرامش روی استیج برود.

علیمردانی در پایان بیان داشت: نباید فراموش کنیم که سال آینده سال مهمی برای پرورش اندام ایران است. شاید برگزاری مسابقات جهانی برای ایران یک آرزو بود، اما با توانمندی رییس فدراسیون این اتفاق در حال رقم خوردن است. من هم قطعا با یک برنامه ریزی مناسب خودم را آماده فصل جدید مسابقات می کنم و امیدوارم شاهد اتفاقات خوبی برای پرورش اندام کشورمان باشیم.