1403/02/17

دیدار رییس فدراسیون بدنسازی با رییس امور هماهنگی و تلفیق بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور/ چنارانی: از میزبانی های بین المللی پشتیبانی می کنیم

رییس فدراسیون بدنسازی در نشستی با رییس امور هماهنگی و تلفیق بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور و نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در نشستی با حضور حسن چنارانی رییس امور هماهنگی و تلفیق بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور و مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز و عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی شرکت کرد.

در این نشست رییس فدراسیون بدنسازی با ارائه گزارشی از میزبانی مسابقات بین المللی در سال 1403 توسط این فدراسیون، خواستار حمایت مجلس و دولت در این زمینه شد.

همچنین چنارانی رییس امور هماهنگی و تلفیق بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور در بخشی از صحبت های خود گفت: رشته بدنسازی علاقه مندان زیادی در سطح کشور دارد و جا دارد بیشتر به این رشته و فدراسیون توجه شود. قطعا هم دولت و هم مجلس در خصوص میزبانی های بین المللی پشتیبانی لازم را خواهند داشت. به هر حال ذائقه جوان ها امروز به سوی این رشته بیشتر شده و ما هم وظیفه داریم که حمایت های لازم را انجام دهیم.

یوسفی عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی نیز گفت: فدراسیون بدنسازی عملکرد قابل قبولی در سال های اخیر داشته و با توجه به اخذ میزبانی های بزرگ بین المللی، مجلس حمایت ویژه ای در سال آینده از این فدراسیون خواهد داشت.