1403/02/13
رییس هیات بدنسازی و‌ پرورش اندام استان قم اعلام کرد؛

چوپان کلاسیک در قم برگزار می شود/برگزاری مسابقات بدنسازی در فضای نمایشگاهی برای اولین بار در قم

رییس هیات بدنسازی و‌پرورش اندام استان قم از برگزاری چوپان کلاسیک در محل‌ نمایشگاه های دائمی استان قم با حضور ورزشکاران استانی و ملی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و‌پرورش اندام استان قم، مجید تلخابی، رییس هیات بدنسازی و‌پرورش اندام استان قم با اشاره به تغییر ویژه محل مسابقات بدنسازی و پرورش اندام از ورزشگاه های فوتسال و فوتبال به سالن نمایشگاهی گفت: ورزش بدنسازی و پرورش اندام یک ورزش خاص و باشکوه است و همواره تلاش هیات استان قم آن بوده است که بهترین ها را برای این ورزش و ورزشکارانش رقم بزند که در همین‌ راستا برای نخستین بار محل برگزاری مسابقات بدنسازی و پرورش اندام آن هم در استان قم به یک سالن نمایشگاهی انتقال یافت تا بتوانیم در فضایی در شان و شایسته ورزشکاران و قهرمانان این ورزش میزبان آنان باشیم.

تلخابی ادامه داد: چوپان کلاسیک عنوانی است که به جبران زحمات و تلاش های قهرمان ارزنده کشورمان هادی چوپان برای این مسابقات انتخاب شده است و در حاشیه این مسابقات علاوه بر حضور ورزشکاران و قهرمانان شایسته جهت رقابت میزبان چهره های شاخص این ورزش و مسوولان محترم استانی و ملی خواهیم بود.

وزنکشی این مسابقات امروز در خانه بدنسازی برگزار و مسابقات اصلی از صبح فردا ساعت ۹ در محل نمایشگاه های دائمی استان قم برگزار خواهد شد.