1403/02/16

اسماعیلی: دعوت از داوران به مسابقات استانی باید با هماهنگی کمیسیون باشد/ حضور نماینده کمیسیون داوران در مسابقات الزامی است

نایب رییس کمیسیون داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: هیات های استانی موظف هستند قبل از برگزاری مسابقات پرورش اندام و فیتنس با هماهنگی فدراسیون نسبت به حضور نماینده کمیسیون داوران در مسابقات اقدام کنند.

عباس اسماعیلی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص حضور داوران در مسابقات استانی و حوزه های شهرستانی اظهار داشت: متاسفانه این روزها شاهد هستیم برخی از هیات های استانی و شهرستانی بدون هماهنگی با کمیسیون داوران از داوران استان های دیگر دعوت می کنند. هر استان برای مسابقات خود باید از داوران همان استان استفاده کند و اگر قصد دعوت داور از استان های دیگر را دارد، می بایست این اتفاق با هماهنگی کمیسیون داوران رخ دهد.

وی افزود: گزارش های زیادی در این خصوص به دست ما رسیده و طبق هماهنگی که با رییس و دبیر فدراسیون داشتیم، مقرر شد از این پس حتما داوران ملی و بین المللی با هماهنگی کمیسیون داوران در مسابقات مختلف حاضر شوند.

نایب رییس کمیسیون داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام همچنین تصریح کرد: هیات های استانی موظف هستند قبل از برگزاری مسابقات پرورش اندام و فیتنس با هماهنگی فدراسیون نسبت به حضور نماینده کمیسیون داوران در مسابقات اقدام کنند. در صورتی که داورانی از خارج از استان محل برگزاری مسابقات بدون هماهنگی کمیسیون داوران به امر قضاوت بپردازند، به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت خواهند شد و برخوردهای لازم با آن ها صورت می گیرد. 

اسماعیلی در پایان گفت: با توجه به در پیش بودن مسابقات کشوری حضور نمایندگان کمیسیون داوران در مسابقات استانی از درجه اهمیت بالایی برخوردار است تا ورزشکاران نیز دچار سردرگمی نشده و مسابقات با قوانین به روز داوری برگزار گردد. این اقدام در جهت آشنایی تمامی داوران با آخرین تغییرات در قوانین داوری بوده و باعث یکپارچی قضاوت ها در تمامی رقابت ها می شود.