1403/02/16
رییس کمیته قویترین مردان خبر داد:

مسابقات تک لیفت و مولتی پرس باشگاههای کشور برگزار می شود/ به دنبال فراهم کردن بهترین شرایط برای ورزشکاران هستیم

رییس کمیته قویترین مردان گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته مسابقات تک لیفت و مولتی پرس قهرمانی باشگاههای کشور تا پایان سال 1402 برگزار خواهد شد.

محمود قراچورلو در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری مسابقات رشته های تک لیفت و مولتی پرس در بخش مردان اظهار داشت: بعد از برگزاری جلسات متعدد در خصوص مسابقات داخلی و بین المللی در نهایت مقرر شد رقابت های قهرمانی باشگاههای کشور در رشته های تک لیفت و مولتی پرس برگزار شود که زمان و مکان آن را طی روزهای آینده مشخص و اعلام می کنیم. البته قطعا این رویداد قبل از پایان سال و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان خواهد بود. 

وی افزود: طبق این برنامه مسابقات رشته های قویترین مردان، تک لیفت و مولتی پرسدر قالب رویداد بین المللی مستریونیورس و با حضور ورزشکاران مطرح خارجی همچون سایر رشته ها از جمله پرورش اندام، فیتنس، مچ اندازی و... در سال 1403 برگزار می شود. نفرات برتر مسابقات باشگاههای کشور در رشته های مولتی پرس و تک لیفت با نظر کمیته فنی به عضویت تیم ملی برای شرکت در مستریونیورس درخواهند آمد.

رییس کمیته قویترین مردان در ادامه تصریح کرد: فدراسیون بدنسازی و کمیته قویترین مردان همواره به دنبال منافع ورزشکاران بوده اند و بدون شک این تصمیمات با در نظر گرفتن تمامی جوانب اتخاذ شده است. به دنبال این هستیم تا کمک فدراسیون و دیگر مسئولین قویترین مردان را به روزهای اوج خود رسانده و به قاب تلویزیون بازگردانیم که این موضوع نیازمند همراهی و اتحاد ورزشکاران است.