1403/02/10

گزارش عملکرد هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه در دوره مدیریت مهدی حاتمی

عملکرد یک ساله هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه تحت مدیریت مهدی حاتمی را بررسی کردیم.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه، ۱۴ مهر سال گذشته (۱۴۰۱) زمانی که مجمع انتخابات ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه با حضور رئیس فدراسیون و مسئولین استانی برگزار شد، مهدی حاتمی درباره مهمترین برنامه های پیش روی هیات برای مدت چهارسال آینده گفته بود «اجرای آئین نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی فدراسیون، توجه به آموزش ها در حوزه مربیگری و داوری، حمایت از مربیان، داوران و قهرمانان خانم و آقا، تهیه و تنظیم برنامه های سالیانه هیات، تشکیل کمیته های تخصصی طبق ضوابط فدراسیون، تهیه و تدوین گزارش عملکرد سالیانه، برنامه ریزی برای اجرای امور فرهنگی و رویدادها، مقابله با دوپینگ، تلاش در جهت جذب منابع مالی و ... از برنامه هایی است که آنها را اجرایی خواهیم کرد.»

 

هر ورزشکاری که دست کم چند سال اخیر را در رشته بدنسازی و پرورش اندام فعالیت داشته به خوبی می داند مدیریت در ورزش چقدر می تواند برای موفقیت ورزشکاران اثر گذار باشد، مهدی حاتمی از آن جنس مدیرانی است که راه قهرمانی را در سطح جهان رفته و حالا مدیریت قهرمانی را به خوبی می داند، او در 15 ماه گذشته از زمان دریافت حکم ریاست هیات تا کنون ثابت کرده که توانایی مدیریت قهرمانی بالایی در انسجام و برنامه ریزی هدفمند برای ورزش این استان دارد.

 

از جمله دیگر اقدامات مهم یک ساله مهدی حاتمی در راس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه را می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

 

تجمیع و تجهیز تیم های هدفمند برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور؛

 

اعزام تیم بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به مسابقات قهرمانی کشور در قم که این تیم در فیزیک کلاسیک و بادی کلاسیک به ترتیب موفق به کسب مقام سوم و دوم کشوری شدند.

 

اعزام تیم بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به مسابقات قهرمانی کشور در اردبیل که این تیم در فیزیک و بادی کلاسیک موفق به کسب مقام نخست و در فیزیک کلاسیک موفق به کسب مقام سوم شدند.

 

اعزام تیم بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به مسابقات قهرمانی کشور در کرمانشاه که این تیم در فیزیک و فیزیک کلاسیک موفق به کسب مقام نخست و در بادی بیلدینک و بادی کلاسیک موفق به کسب مقام سوم شدند.

 

اعزام تیم بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به مسابقات قهرمانی کشور در کرمان

 

اعزام تیم پاورلیفتینگ استان کرمانشاه در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به مسابقات قهرمانی کشور در انزلی در رده بانوان و آقایان

اعزام تیم پاورلیفتینگ استان کرمانشاه در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به مسابقات قهرمانی کشور در اهواز در رده بانوان و آقایان

اعزام تیم فیتنس چلنج بانوان استان کرمانشاه در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به مسابقات قهرمانی کشور در خرم آباد

اعزام تیم مچ اندازی استان کرمانشاه در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به مسابقات قهرمانی کشور در کردستان در رده بانوان و آقایان

فراهم کردن بستری مناسب و شایسته ورزش استان کرمانشاه برای میزبانی مسابقات قهرمانی کشور؛

علاوه بر کسب میزبانی دور برگشت لیگ برتر بدنسازی و دور رفت لیگ برتر پاورلیفتینگ؛ پس از ۲۵ سال با پیگیری های مستمر مهدی حاتمی، این هیات موفق به کسب میزبانی مسابقات بدنسازی قهرمانی کشور در رده آقایان جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان شد.

 

گفتنی است برای نخستین بار در این دوره از مدیریت هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه، این استان در لیگ برتر بدنسازی کشور صاحب تیم به نام اکسیژن بود که موفق به کسب مقام سوم شد. همچنین تیم شهرداری کرمانشاه نیز در لیگ برتر پاورلیفتینگ کشور حضور داشت.

از جمله ورزشکارانی که در این دوره از مدیریت جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام موفق به کسب مقام در مسابقات قهرمانی کشور شدند؛

سرکار خانم مهین رستمی در مچ اندازی { نقره و برنز }

مهدی سلطان آبادی در فیتنس چلنچ { ظلا }

 

و در پرورش اندام؛

سامان الفتی {طلا}

محمد امین خسروی {طلا}

امیر رضا نوروزی {طلا}

رسول همتی {طلا}

یزدان رحمت آبادی {طلا}

سیروان یاری جوانان {طلا}

کیوان الفتی {طلا}

علی منتظری {طلا}

حسن کارگر {طلا}

علیرضا بیات {نقره}

مهیار هندوراکی {طلا}

آرمین اسلام کیا {طلا}

فرشاد پزشک {برنز}

فریدون ولی پور {برنز}

-محمد احدی {طلا}

محسن فتحی {برنز}

ایوب بسامی {طلا}

فرزاد مینایی {نقره}

کاوه سلیمی {نقره}

پوریا ناصری {نقره}

 

ورزشکارانی که در این دوره از هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه به اردوی تیم ملی دعوت شده اند؛

۱-کیوان الفتی

۲-یزدان رحمت آبادی

۳-ایوب بسامی

۴-سامان الفتی

۵-محمد امین خسروی

۶-رسول همتی

۷-حسن کارگر

۸-علی منتظری

۹-علیرضا بیات

۱۰-میلاد عباس آبادی قوی ترین مردان

۱۱-امیررضا نوروزی

۱۲-کسری خسروی فیتنس چلنچ

۱۳-مهدی سلطان آبادی فیتنس چلنچ

۱۴-آرمین اسلام کیا

۱۵-محمد احدی

۱۶-کاوه سلیمی

۱۷-فرشاد پزشک

 

قهرمانان کرمانشاهی که در این دوره از مدیریت هیات بدنسازی و پرورش اندام استان عضو تیم ملی ایران شده اند؛

 

1- ایوب بسامی

2- کیوان الفتی

3- سامان الفتی

4- یزدان رحمت آبادی

5- محمد امین خسروی

6- امیررضا نوروزی

7- فرشاد پزشک

8- کاوه سلیمی

9- آرمین اسلام کیا

10- علی منتظری

11- رسول همتی

12- کسری خسروی (فیتنس چلنچ)

13- میلاد عباس آبادی (قوی ترین مردان)

 

گفتنی است تمامی قهرمانانی که عضو تیم ملی کشورمان شده اند برای اولین بار پس از بازگشت از اردو، هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه از همه عزیزان با هدایای مالی تجلیل و تقدیر کرده است.

 

برگزاری مسابقات استانی طبق برنامه ای منظم در دو فصل تابستانی و زمستانی؛

مسابقات بدنسازی در شهرستان صحنه {شهریور 1401}

 

مسابقات بدنسازی در شهرستان قصرشیرین {بهمن 1401}

 

مسابقات بدنسازی در شهر کرمانشاه {شهریور 1402}

 

مسابقات بدنسازی در شهر کرمانشاه {بهمن 1402}

 

مسابقات فیتنس چلنچ اقایان و بانوان { شهریور و بهمن 1401 و 1402}

 

مسابقات مچ اندازی اقایان و بانوان {شهریور و بهمن 1401 و 1402}

 

مسابقات پاورلیفتینگ آقایان {شهریور و بهمن 1401 و 1402}

 

گفتنی است بیش از 5 میلیارد ریال جوایز نقدی برای اولین بار در طول تمامی مسابقات برگزار شده در این دوره از هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه تقدیم قهرمانان هر رده شده است.

از جمله مربیان دعوت شده به اردوی تیم ملی بدنسازی و پاورلیفتینگ نیز آقایان مهدی حاتمی و وحید ذوالقدر و همچنین داوران دعوت شده آقایان صادق رشیدی، علی سنجر بیگی و احسان لطیفیان که از میان داوران نام برده آقایان صادق رشیدی و علی سنجر بیگی به مسابقات برون مرزی اعزام شده اند.

همچنین در این دوره جناب آقای علی سنجر بیگی عضو کمیسیون داوران فدراسیون بدنسازی شد.

 

قهرمانانی که در این دوره از هیات بدنسازی و پرورش اندام استان موفق به کسب مدال آسیایی و جهانی شده اند؛

قهرمانی آسیا؛

یزدان رحمت آبادی {طلا}

کیوان الفتی {برنز}

علی منتظری {نقره}

رسول همتی {نقره}

ایوب بسامی {طلا}

ارمین اسلام کیا {برنز}

فزشاد پزشک {نقره}

کسری خسروی {طلا}

 

قهرمانی جهان؛

ایوب بسامی {طلا}

 

و در پایان گفتنی است که برای نخستین بار تمامی کمیته ها و هیات شهرستان ها با بهرمندی از تجربیات و حضور قهرمانان با سابقه هر حوزه فعال شده اند، علی الخصوص کمیته اطلاع رسانی متشکل از تیم های حرفه ای چندرسانه ای و مکتوب در استان که در قالب روابط عمومی هیات بدنسازی فعالیت می کنند. همچنین روابط عمومی این هیات در سال 1401 موفق به کسب مقام سوم روابط عمومی برتر کشور شده است.