1403/02/10

۱۶ مدال رنگارنگ توسط تیم کرمانشاه در رقابت های بدنسازی کسب شد

تیم بدنسازی و پرورش اندام استان کرماتشاه دست پر از رقابت های قهرمانی کشور برگشت.

تیم بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه که با حضور بیش از ۳۵ نفر به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شد در رشته های فیزیک،فیزیک کلاسیک،بادی بیلدینگ،بادی کلاسیک و ماسکولار نماینده داشت که موفق شد چندین مدال با ارزش را کسب کند.

در روز نخست این رقابت ها محمد حسین سبحانی موفق شد در رده جوانان فیزیک کلاسیک مدال برنز را کسب کند و همچنین این ورزشکار در رده ۲۱ تا ۲۳ سال هم موفق شد همراه با یوسف پوریان به ترتیب عناوین ششم و پنجم را کسب کنند و حمیدرضا دهقان در فیزیک کلاسیک بزرگسالان هم موفق شد عنوان پنجم را کسب کند.

در روز دوم امیررضا نوروزی جوان خوش آتشیه کرمانشاهی موفق شد در رده های ۱۶ تا ۲۰ سال و ۲۱ تا ۲۳ سال دو مدال نقره کسب کند و محمد حسین سبحانی هم یک عنوان پنجمی در فیزیک جوانان کسب کرد در فیزیک بزرگسالان هم امیررضا نوروزی به عنوان چهارمی بسنده کرد اما صابر خانی موفق شد مدال طلا این رقابت ها را کسب کند.

در ماسکولار هم تیم کرمانشاه خوش درخشید و آرمان بشیری موفق به کسب مدال طلا شد و علیرضا حیدری به عنوان چهارمی رسید تا روز نخست با کسب یک مدال برنز به پایان برسد.

روز دوم مسابقات هم تیم کرمانشاه ابتدا کار خود را با مدال برنز یوسف پوریان در بادی کلاسیک جوانان شروع کرد و سپس بهزاد عدالت و علی زمانی در بزرگسالان مدال نقره کسب کردند.

در ببلدینگ هم تیم کرمانشاه خوش درخشید و عباس فسایی در وزن ۸۵ کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شد و میلاد پرتویی و امیر لری هم در اوزان مختلف به عنوان پنجمی و ششمی رسیدند تا کرمانشاه همچون سالهای پیش در پرورش اندام خوش بدرخشند.

مربی گری تیم کرمانشاه را در این دوره از مسابقات آقایان ایمان مالمیر،سامان الفتی،سید محمد امین اجدادی،امیر ظفری و احمد حشمتی عهده دار بودند و سرپرست تیم هم امیرحسین نیری بود.