1403/02/16

ایری: گرگان میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی مچ اندازی است/ در تدارک میزبانی شایسته از رقابت های آسیایی هستیم

رییس کمیته مچ اندازی از برگزاری مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاههای کشور و انتخابی تیم ملی در شهر گرگان خبر داد.  

عبدالجلال ایری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری مسابقات مچ اندازی قهرمانی مردان و زنان باشگاههای کشور و انتخابی تیم ملی در استان گلستان اظهار داشت: با هماهنگی فدراسیون و با توجه به درخواست هیات استان گلستان که مهد مچ اندازی در ایران است، تصمیم گرفتیم مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور در دو بخش آقایان و بانوان و در رده های سنی مختلف را که حکم انتخابی تیم ملی هم دارد، در شهر گرگان برگزار نماییم. مسابقات آقایان 14 تا 17 اسفند و مسابقات بانوان 18 تا 21 اسفندماه به میزبانی هیات استان گلستان برگزار می شود.

وی افزود: نفرات برتر این مسابقات از سوی کمیته فنی به عضویت تیم ملی در بیست و دومین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در می آیند. قرار است این دوره از مسابقات به میزبانی ایران و در جزیره کیش در هفته اول اردیبهشت 1403 برگزار شود که قطعا یک رویداد بزرگ و باشکوه خواهد بود.

رییس کمیته مچ اندازی با اشاره به برنامه ریزی برای میزبانی ایران از مسابقات آسیایی عنوان کرد: تمامی تمهیدات اندیشیده شده و با پیگیری های رییس فدراسیون و همدلی ایجاد شده در جامعه مچ اندازی موفق به اخذ این میزبانی شدیم. کنفدراسیون مچ اندازی آسیا هم اطمینان دارد که ایران می تواند میزبان خوبی برای این رویداد باشد.

ایری در ادامه تصریح کرد: برگزاری مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در بخش مردان و زنان می تواند باعث افزایش اعتبار بین المللی ورزش ایران باشد و در این برهه پیام مثبتی به تمام جهان خواهد داشت. تمامی برنامه ریزی ها صورت گرفته و همه باید دست به دست هم دهیم تا در ابتدا یک میزبان شایسته برای کشورهای آسیایی باشیم و سپس یک تیم قدرتمند را برای شرکت در این رویداد آماده کنیم.